Prywatne
Model: Seria 3
Rok produkcji: 2002
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Coupe
Przebieg: 290 000 km
Kolor: Czarny
Poj. silnika: 2 494 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 170 KM
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po lewej
Opis
Witam. Na sprzedaż posiadam BMW E46 w najlepszej budzie czyli Compact!
Kompost, można powiedzieć, że jest to "projekt do złożenia". Samochód kompletny plus drugi silnik odprężony, po remoncie i różne graty do złożenia turbo. Wszystko opiszę po kolei...
Seryjnie było to 1.8 i tak widenije w dowodzie.
Na chwilę obecną siedzi m52tub25 z kompresją która woła o zgniatarkę. Krótko mówiąc praktycznie jej nie ma.
Osprzęt silnika jest z m54 tzn:
- pedał gazu i przepustnica elektro
- wiązka i sterownik m54 czyli ms43
- przepływka m54,
I resztę gratów z m54.
Silnik:
Do samochodu dorzucam silnik m52b25 na pojedynczym vanosie, po remoncie z przekładką odprężającą 0.8mm od Swagrów plus 2x uszczelki głowicy. W silniku została wyremontowana głowica, splanowany blok, zmienione pierścienie i panewki oraz zregenerowany vanos. Silnik ten był przygotowany do założenia Turbo. Został włożony do e36 i złożony jako wolnossący, odprężony został wrzucony na hamownie i wypluł 164konie. Przejechał dwa wjazdy na tor Białystok po czym został wyjęty z budy, a buda sprzedana.
Do silnika mam:
- kolektor wydechowy pod turbo nowy
- kolektor dolotowy M50B25
- blow off i węże nowe
- wastegate Tial
- spływy olejowe itd nowe
- zegary boost, temp wody, oleju nowe
- jakieś turbo gt30 bodajże
- wtryski 6x 630cc
Możliwe, że jeszcze jakieś graty pod turbo, muszę popatrzeć.
Buda:
Stan blacharski można określić na jako taki. Prawa strona (podłoga i prjogi) w super zdanie. Strona kierowcy dużo gorzej, brak poszycia progu. Wszystkie mocowania są zdrowe, na miejscu i nie jest to przegnite. Tylne nadkola wycięte pod szeroką stal i dołożone sierpy (fender flary).
Po kolei co siedzi:
-zawieszenie:
* amortyzatory Bilstein twarde, obniżane sprężyny
* wahacze Meyle HD plus tuleje,
sworznie, lizaki
* adaptery skrętu Odesa CNC
* tył amortyzatory z jakiegoś gwintu i obniżające, twarde sprężyny
-short shifter Odesa CNC
-hydrołapa przerobiona na odkręcaną Swagier
-kierownica Momo Prototipo z nabą
-jack point tył z regulacją wysokości stopki do podnoszenia
-gruba płyta przykrecana pod misą silnika (dobra sprawa jak jest słaby dojazd na miejscówkę do upalania)
-sporty w środku
-szeroka stal z nakładkami wypalanymi laserowo 9j i 9,5j jeśli dobrze pamiętam 16 cali
Środek jest kompletny, jedynie boczki drzwi są do wywalenia/wymiany.
Plany były na złożenie Turbo Gruza lecz pojawiły się inne wydatki i na chwilę obecną lepiej jest mi to sprzedać niż żeby miało stać i czekać na swoją kolej.
Po dogadaniu moge dorzucić bardzo dużo kół do upalania.
Sprzedaż najlepiej w całości.
Po więcej zdjęć zapraszam priv.
Możliwy dowóz po dogadaniu odpowiednich warunków i wpłacie zaliczki w postaci kosztów paliwa.
Rozważne również zamianę na jeżdżącego gruza lub e30/36 coupe/cabrio w obojętnym stanie
Pozdrawiam
Kompost, można powiedzieć, że jest to "projekt do złożenia". Samochód kompletny plus drugi silnik odprężony, po remoncie i różne graty do złożenia turbo. Wszystko opiszę po kolei...
Seryjnie było to 1.8 i tak widenije w dowodzie.
Na chwilę obecną siedzi m52tub25 z kompresją która woła o zgniatarkę. Krótko mówiąc praktycznie jej nie ma.
Osprzęt silnika jest z m54 tzn:
- pedał gazu i przepustnica elektro
- wiązka i sterownik m54 czyli ms43
- przepływka m54,
I resztę gratów z m54.
Silnik:
Do samochodu dorzucam silnik m52b25 na pojedynczym vanosie, po remoncie z przekładką odprężającą 0.8mm od Swagrów plus 2x uszczelki głowicy. W silniku została wyremontowana głowica, splanowany blok, zmienione pierścienie i panewki oraz zregenerowany vanos. Silnik ten był przygotowany do założenia Turbo. Został włożony do e36 i złożony jako wolnossący, odprężony został wrzucony na hamownie i wypluł 164konie. Przejechał dwa wjazdy na tor Białystok po czym został wyjęty z budy, a buda sprzedana.
Do silnika mam:
- kolektor wydechowy pod turbo nowy
- kolektor dolotowy M50B25
- blow off i węże nowe
- wastegate Tial
- spływy olejowe itd nowe
- zegary boost, temp wody, oleju nowe
- jakieś turbo gt30 bodajże
- wtryski 6x 630cc
Możliwe, że jeszcze jakieś graty pod turbo, muszę popatrzeć.
Buda:
Stan blacharski można określić na jako taki. Prawa strona (podłoga i prjogi) w super zdanie. Strona kierowcy dużo gorzej, brak poszycia progu. Wszystkie mocowania są zdrowe, na miejscu i nie jest to przegnite. Tylne nadkola wycięte pod szeroką stal i dołożone sierpy (fender flary).
Po kolei co siedzi:
-zawieszenie:
* amortyzatory Bilstein twarde, obniżane sprężyny
* wahacze Meyle HD plus tuleje,
sworznie, lizaki
* adaptery skrętu Odesa CNC
* tył amortyzatory z jakiegoś gwintu i obniżające, twarde sprężyny
-short shifter Odesa CNC
-hydrołapa przerobiona na odkręcaną Swagier
-kierownica Momo Prototipo z nabą
-jack point tył z regulacją wysokości stopki do podnoszenia
-gruba płyta przykrecana pod misą silnika (dobra sprawa jak jest słaby dojazd na miejscówkę do upalania)
-sporty w środku
-szeroka stal z nakładkami wypalanymi laserowo 9j i 9,5j jeśli dobrze pamiętam 16 cali
Środek jest kompletny, jedynie boczki drzwi są do wywalenia/wymiany.
Plany były na złożenie Turbo Gruza lecz pojawiły się inne wydatki i na chwilę obecną lepiej jest mi to sprzedać niż żeby miało stać i czekać na swoją kolej.
Po dogadaniu moge dorzucić bardzo dużo kół do upalania.
Sprzedaż najlepiej w całości.
Po więcej zdjęć zapraszam priv.
Możliwy dowóz po dogadaniu odpowiednich warunków i wpłacie zaliczki w postaci kosztów paliwa.
Rozważne również zamianę na jeżdżącego gruza lub e30/36 coupe/cabrio w obojętnym stanie
Pozdrawiam
ID: 997663836
xxx xxx xxx
Dodane 22 kwietnia 2025
BMW E46 Compact turbo m52b25 m54 projekt gruz!!!
9 500 zł
do negocjacji
Lokalizacja