Prywatne
Opis
Witam!
Oferuję usługę kompleksowego czyszczenia układu dolotowego w silnikach opartych na bezpośrednim wtrysku paliwa: FSI, TFSI, TSI o wszystkich pojemnościach.
Opis usługi związanej z czyszczeniem nagaru w silnikach na wtrysku bezpośrednim TSI, TFSI, FSI:
Wszystkie silniki z wtryskiem bezpośrednim posiadają problem gromadzącego się z czasem nagaru w układzie ssącym, który należy regularnie czyścić (w zależności od wersji silnika interwał waha się między 30-100 tys. km), aby utrzymać silnik w odpowiedniej kondycji i wydłużyć jego żywotność.
Typowe objawy związane z nagromadzonym nagarem to:
- pogorszenie kultury pracy silnika
- niedostatki mocy i momentu obrotowego przy pomiarach na hamowni
- cofanie i wypadanie zapłonu skutkujące szarpaniem i nierównomierną pracą silnika
- zwiększone spalanie
- pogorszenie elastyczności i reakcji na pedał gazu
- wpadający do komory spalania nagar zakleja tłoki i pierścienie co skutkuje zwiększonym zużyciem oleju w silniku
Usługa czyszczenia polega na:
- demontażu całego układu dolotowego od filtra powietrza oraz turbosprężarki (w zależności od wersji silnikowej) wraz z kolektorem dolotowym i przepustnicą
- czyszczenie podzespołów narażonych na nagar (kolektor, klapy wirowe, kierownice powietrza, zawory i kanały ssące, EGR)
- ultradźwiękowe czyszczenie wtryskiwaczy benzynowych
- w razie konieczności wymiana uszczelnień itp. (potrzebne części posiadam na stanie)
Usługa czyszczenia jest całkowicie bezpieczna i nieinwazyjna dla silnika. Kanały ssące podczas czyszczenia są szczelnie zamknięte więc żadne zanieczyszczenia nie dostaną się do silnika. Po wyczyszczeniu zamkniętych kanałów i odessaniu zanieczyszczeń przekręcam wałem, aby pozostałe kanały się zamknęły i powtarzam procedurę. Metodę czyszczenia dobieram zawsze indywidualnie do ilości i rodzaju zabrudzeń ponieważ nie ma jednej całkowicie uniwersalnej metody dla wszystkich silników i podzespołów. Są to zazwyczaj: piaskowanie granulatem orzecha włoskiego, sodowanie, czyszczenie mechaniczne i odpowiednia chemia. Czas trwania usługi zależny jest od modelu pojazdu i wersji silnikowej, ale zazwyczaj waha się od 4 godzin (silniki 3-4 cylindrowe) do 6-7 godzin (silniki 8 i 10 cylindrowe)
Przykładowe silniki grupy VAG, których dotyczy problem:
- turbodoładowane: 1.0, 1.2, 1.4, 1.5, 1.8, 2.0, 2.5, 3.0 TSI, TFSI (EA111, EA211, EA855 evo itd.)
- wolnossące: 1.4, 1.6, 2.0, 2.8, 3.2, 3.6, 4.2, 5.2FSI itd.
Jestem legalnie działającą firmą więc na wykonaną usługę wystawiam paragon lub fakturę, a cała usługa udokumentowana jest zdjęciowo wraz z certyfikatem wykonania czyszczenia i wypisanymi zaleceniami użytkowania i serwisowania pojazdu (co będzie przydatne przy ewentualnej odsprzedaży).
Zajmuję się wszystkimi silnikami więc dla mnie bez znaczenia jest czy pracuję przy silniku 1.0 czy 5.2 V10 ponieważ każdy klient traktowany jest tak samo, z odpowiednim podejściem i szacunkiem do pojazdu i do każdego podchodzę tak jak sam chciałbym być potraktowany.
Wykonuję również inne usługi serwisowe związane z autami grupy VAG więc w razie zainteresowania proszę pytać.
Zawsze staram się, aby każdy był w pełni usatysfakcjonowany z usługi co mogą potwierdzić setki zadowolonych klientów przez 10 lat wykonywania usług.
Usługi wykonuję u siebie w warsztacie w Limanowej (w tygodniu) oraz w Krakowie (weekendami). Możliwość dojazdu do klienta transportu pojazdu przed/po wykonaniu usługi do Krakowa i okolic (szczegóły w wiadomości lub na telefon).
Posiadam profesjonalne oprogramowanie i interfejs diagnostyczny więc w razie problemów pomogę w diagnostyce również innych podzespołów w pojazdach całej grupy VAG (VW, Audi, Seat, Skoda).
Na wszelkie pytania odnośnie szczegółów usługi oraz cen odpowiem telefonicznie.
*** I speak English well so feel free to contact me via msg, sms or telephone call) ***
Jeśli szukasz pomocy i porad od kogoś, kto zajmuje się samochodami z pasji - to ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie!
Oferuję usługę kompleksowego czyszczenia układu dolotowego w silnikach opartych na bezpośrednim wtrysku paliwa: FSI, TFSI, TSI o wszystkich pojemnościach.
Opis usługi związanej z czyszczeniem nagaru w silnikach na wtrysku bezpośrednim TSI, TFSI, FSI:
Wszystkie silniki z wtryskiem bezpośrednim posiadają problem gromadzącego się z czasem nagaru w układzie ssącym, który należy regularnie czyścić (w zależności od wersji silnika interwał waha się między 30-100 tys. km), aby utrzymać silnik w odpowiedniej kondycji i wydłużyć jego żywotność.
Typowe objawy związane z nagromadzonym nagarem to:
- pogorszenie kultury pracy silnika
- niedostatki mocy i momentu obrotowego przy pomiarach na hamowni
- cofanie i wypadanie zapłonu skutkujące szarpaniem i nierównomierną pracą silnika
- zwiększone spalanie
- pogorszenie elastyczności i reakcji na pedał gazu
- wpadający do komory spalania nagar zakleja tłoki i pierścienie co skutkuje zwiększonym zużyciem oleju w silniku
Usługa czyszczenia polega na:
- demontażu całego układu dolotowego od filtra powietrza oraz turbosprężarki (w zależności od wersji silnikowej) wraz z kolektorem dolotowym i przepustnicą
- czyszczenie podzespołów narażonych na nagar (kolektor, klapy wirowe, kierownice powietrza, zawory i kanały ssące, EGR)
- ultradźwiękowe czyszczenie wtryskiwaczy benzynowych
- w razie konieczności wymiana uszczelnień itp. (potrzebne części posiadam na stanie)
Usługa czyszczenia jest całkowicie bezpieczna i nieinwazyjna dla silnika. Kanały ssące podczas czyszczenia są szczelnie zamknięte więc żadne zanieczyszczenia nie dostaną się do silnika. Po wyczyszczeniu zamkniętych kanałów i odessaniu zanieczyszczeń przekręcam wałem, aby pozostałe kanały się zamknęły i powtarzam procedurę. Metodę czyszczenia dobieram zawsze indywidualnie do ilości i rodzaju zabrudzeń ponieważ nie ma jednej całkowicie uniwersalnej metody dla wszystkich silników i podzespołów. Są to zazwyczaj: piaskowanie granulatem orzecha włoskiego, sodowanie, czyszczenie mechaniczne i odpowiednia chemia. Czas trwania usługi zależny jest od modelu pojazdu i wersji silnikowej, ale zazwyczaj waha się od 4 godzin (silniki 3-4 cylindrowe) do 6-7 godzin (silniki 8 i 10 cylindrowe)
Przykładowe silniki grupy VAG, których dotyczy problem:
- turbodoładowane: 1.0, 1.2, 1.4, 1.5, 1.8, 2.0, 2.5, 3.0 TSI, TFSI (EA111, EA211, EA855 evo itd.)
- wolnossące: 1.4, 1.6, 2.0, 2.8, 3.2, 3.6, 4.2, 5.2FSI itd.
Jestem legalnie działającą firmą więc na wykonaną usługę wystawiam paragon lub fakturę, a cała usługa udokumentowana jest zdjęciowo wraz z certyfikatem wykonania czyszczenia i wypisanymi zaleceniami użytkowania i serwisowania pojazdu (co będzie przydatne przy ewentualnej odsprzedaży).
Zajmuję się wszystkimi silnikami więc dla mnie bez znaczenia jest czy pracuję przy silniku 1.0 czy 5.2 V10 ponieważ każdy klient traktowany jest tak samo, z odpowiednim podejściem i szacunkiem do pojazdu i do każdego podchodzę tak jak sam chciałbym być potraktowany.
Wykonuję również inne usługi serwisowe związane z autami grupy VAG więc w razie zainteresowania proszę pytać.
Zawsze staram się, aby każdy był w pełni usatysfakcjonowany z usługi co mogą potwierdzić setki zadowolonych klientów przez 10 lat wykonywania usług.
Usługi wykonuję u siebie w warsztacie w Limanowej (w tygodniu) oraz w Krakowie (weekendami). Możliwość dojazdu do klienta transportu pojazdu przed/po wykonaniu usługi do Krakowa i okolic (szczegóły w wiadomości lub na telefon).
Posiadam profesjonalne oprogramowanie i interfejs diagnostyczny więc w razie problemów pomogę w diagnostyce również innych podzespołów w pojazdach całej grupy VAG (VW, Audi, Seat, Skoda).
Na wszelkie pytania odnośnie szczegółów usługi oraz cen odpowiem telefonicznie.
*** I speak English well so feel free to contact me via msg, sms or telephone call) ***
Jeśli szukasz pomocy i porad od kogoś, kto zajmuje się samochodami z pasji - to ogłoszenie jest właśnie dla Ciebie!
ID: 220470117
xxx xxx xxx
Dodane 26 marca 2025
Czyszczenie z nagaru układów dolotowych FSI, TFSI, TSI diagnostyka VAG
Lokalizacja