Prywatne
Numer VIN: WFOFXXGAHFJA40483
Model: Fiesta
Rok produkcji: 2018
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 68 000 km
Kolor: Szary
Poj. silnika: 1 496 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Moc silnika: 205 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Witam,
Mam na sprzedaż swój prywatny samochód Ford fiesta st mk8 1.5L 205km, rejestracja koniec grudnia 2018.
Ford w ciągłej eksploatacji, nie wymaga absolutnie żadnych napraw czy wymian na ten moment. Auto jest całkowicie sprawne i gotowe w każdej chwili do jazdy. Używane na co dzień, także przebieg z dnia na dzień lekko rośnie (na ten moment ok. 68tyś km. Przez rok zrobiłem 7tyś km .
Silnik to dobra konstrukcja, niestety zniesławiona przez 1.6 oraz 2.0 ecoboost z poprzednich lat. Tutaj nie ma problemów z tymi silnikami, nie pobiera oleju oraz nie posiada jakichkolwiek wycieków - możliwość sprawdzenia auta w ASO lub innych serwisach, nie mam nic do ukrycia.
Kupiłem go w Polsce w styczniu 2024 roku i nie zmieniałem rejestracji dlatego jest na DZG (Ja jestem ze Śląska, Jaworzno dokładnie)
Przegląd do grudnia 2025
Ubezpieczenie oc do lipca 2025
Z informacji które dostałem od poprzedniego właściciela to:
Olej wymieniany był co 8-10tys
Świece wymieniane co 16-20tys (co drugi serwis olejowy)
Rozrząd na łańcuchu, więc jest nie wymaga ingerencji ord przewiduje 10 lat lub 120k przebiegu.
Za mojej kadencji w maju 2024 przy przebiegu ok. 63 tys wymienione zostało:
Olej silnikowy, filtr oleju, filtr powietrza, nowe klocki brembo xtra przód oraz tył, nowe tarcze brembo również przód oraz tył.
Z drobnych modyfikacji został wyspawany środkowy wydech z nowym złączem elastycznym interlock przy katalizatorde oraz wymieniony wieszak wydechu przy katalizatorze, razem z tym został wyrzucony Gpf oraz wykodowany, ale mapa silnika seryjna została, można zrobić mapę na spokojne 230km z tego co się orientowałem. (Mam seryjny God w garażu dla osoby zainteresowanej)
Gpf usunięty w celu uzyskania lepszego brzmienia gdyż seryjna Fiesta brzmi tak sobie, na trybie sport oraz race brzmi super (Ori wydech na przepustnicy sterowanych przyciskiem)
Kupiłem też downpipe ze sportowym katalizatorem i to wszystko w osłonie heatshield zrobionym na moje zamówienie. Dla mnie było za głośne, dlatego wróciłem do oryginalnego katalizatora ale mogę sprzedać w razie potrzeby (wtedy można zmienić intercooler i celować w moc 250km z informacji które uzyskałem od tunera)
Dołącze filmik jak brzmi na postoju, na trybie sport/race oraz normal. Pod obciążeniem w wewnątrz brzmi dużo fajniej i sprawia sporo frajdy. 3 cylindry wydaja charakterystyczny dźwięk, ale naprawdę rasowy w porównaniu do 4 cylindrów.
Założyłem dodatkowo cały pakiet maxtona: Przedni splitter, progi, tylne dokładki zderzaka oraz lotkę.
Zmieniłem końcówki wydechu na większe i ładniejsze.
Aktualnie samochód jest już na setupie letnim czyli felgach Oxxo Oberon 4 oraz oponach Continental Sport Contact ale mam też praktycznie nowe zimówki (500-600km przebiegu, tak tylko tyle przez zimę zrobiłem)
Wersja wyposażenia ST2, ale bogata, gdyż ma launch controla, podgrzewana przednią oraz tylna szybę, sportowe podgrzewane fotele Recaro, największą nawigacje z systemami android auto/carplay z którymi może się łączyć bezprzewodowo, automatyczną klimatyzacje, elektryczne lusterka które są podgrzewane, isofixy i wiele innych przydatnych rzeczy do jazdy na codzień, chociażby kontrolę pasa jazdy.
W trasie na tempomacie da się zejść do 6L/100km
W mieście da się zejść do 8L/100km
Nie zamulając
Samochód w bardzo dobrym stanie technicznym, nic nie skrzypi, nic nie wydaje dziwnych dźwięków. Zawieszenie w super stanie, świetnie wybiera jak w nowym samochodzie, nic nie stuka lub nie wydaje innych nieporządanych odgłosów.
Jeżeli chodzi o stan lakierniczy ma gdzieniegdzie jakieś małe opryski. Dostałem informację że w ASO u pierwszego właściciela w Niemczech była lakierowana maska. Ale jak mierzyłem czujnikiem to było 160-180 więc jak seryjnie powinno mieć.
Na dachu jest zaprawka mała, gdyż jak zostałem poinformowany poprzedniemu właścicielowi rower spadł z bagażnika na dachu.
Natomiast nie ma nigdzie szpachli, sprawdzałem miernikiem i na cały samochód jest dobrze wszystko.
Końcem wakacji fiesta przeszła pełna korektę lakieru oraz polerkę lamp wraz z położeniem wosku na lakier i wygląda naprawdę zjawiskowo i świeżo. (Możliwe po zakupie podobna usługa gdyż mam takie możliwości)
Środek w bardzo ładnym fabrycznym stanie, wszystko sprawne, nie zmęczone, z jedynych modyfikacji to udało mi się dorwać oryginalną gałkę zmiany biegów Ford Performance która jest carbonowa. Wygłuszyłem dodatkowo drzwi matą butylową oraz pianką akustyczna co wyciszyło środek auta na trasie o 5db.
(Seryjnie drzwi nie mają praktycznie w ogóle wygłuszenia)
Mam fotki jak poprzedni właściciel sprowadzał go do Polski w całości bez żadnej szkody czy innej przygody. Jestem 2 właścicielem w Polsce, 3 ogólnie w historii pojazdu. Pierwszy właściciel w Niemczech miał ten samochód od nowości przez 6 lat, później poprzedni właściciel (pierwszy w Polsce) miał wypadek w pracy i nie był w stanie prowadzić samochodu dlatego tak szybko go sprzedał.
Cena jaka mnie interesuje to 62500zł do negocjacji, umowa k/s.
Samochód sprzedawany na oponach letnich z tymi czarnymi felgami ze zdjęć + zamontowane są nowe oryginalne czujniki ciśnienia.
Samochód sprzedaje z powodu zamiany na coś większego najlepiej dostawczego. A więc możliwa jest zamiana.
Dla zainteresowanych oczywiście wyśle pełna liczbę zdjęć, bo OLX ogranicza do 8 tylko. Więc proszę się kontaktować czy na OLX czy SMS czy na Whatsapp.
Samochód do obejrzenia na Śląsku w Jaworznie po poprzednim kontakcie ze mną
Mam na sprzedaż swój prywatny samochód Ford fiesta st mk8 1.5L 205km, rejestracja koniec grudnia 2018.
Ford w ciągłej eksploatacji, nie wymaga absolutnie żadnych napraw czy wymian na ten moment. Auto jest całkowicie sprawne i gotowe w każdej chwili do jazdy. Używane na co dzień, także przebieg z dnia na dzień lekko rośnie (na ten moment ok. 68tyś km. Przez rok zrobiłem 7tyś km .
Silnik to dobra konstrukcja, niestety zniesławiona przez 1.6 oraz 2.0 ecoboost z poprzednich lat. Tutaj nie ma problemów z tymi silnikami, nie pobiera oleju oraz nie posiada jakichkolwiek wycieków - możliwość sprawdzenia auta w ASO lub innych serwisach, nie mam nic do ukrycia.
Kupiłem go w Polsce w styczniu 2024 roku i nie zmieniałem rejestracji dlatego jest na DZG (Ja jestem ze Śląska, Jaworzno dokładnie)
Przegląd do grudnia 2025
Ubezpieczenie oc do lipca 2025
Z informacji które dostałem od poprzedniego właściciela to:
Olej wymieniany był co 8-10tys
Świece wymieniane co 16-20tys (co drugi serwis olejowy)
Rozrząd na łańcuchu, więc jest nie wymaga ingerencji ord przewiduje 10 lat lub 120k przebiegu.
Za mojej kadencji w maju 2024 przy przebiegu ok. 63 tys wymienione zostało:
Olej silnikowy, filtr oleju, filtr powietrza, nowe klocki brembo xtra przód oraz tył, nowe tarcze brembo również przód oraz tył.
Z drobnych modyfikacji został wyspawany środkowy wydech z nowym złączem elastycznym interlock przy katalizatorde oraz wymieniony wieszak wydechu przy katalizatorze, razem z tym został wyrzucony Gpf oraz wykodowany, ale mapa silnika seryjna została, można zrobić mapę na spokojne 230km z tego co się orientowałem. (Mam seryjny God w garażu dla osoby zainteresowanej)
Gpf usunięty w celu uzyskania lepszego brzmienia gdyż seryjna Fiesta brzmi tak sobie, na trybie sport oraz race brzmi super (Ori wydech na przepustnicy sterowanych przyciskiem)
Kupiłem też downpipe ze sportowym katalizatorem i to wszystko w osłonie heatshield zrobionym na moje zamówienie. Dla mnie było za głośne, dlatego wróciłem do oryginalnego katalizatora ale mogę sprzedać w razie potrzeby (wtedy można zmienić intercooler i celować w moc 250km z informacji które uzyskałem od tunera)
Dołącze filmik jak brzmi na postoju, na trybie sport/race oraz normal. Pod obciążeniem w wewnątrz brzmi dużo fajniej i sprawia sporo frajdy. 3 cylindry wydaja charakterystyczny dźwięk, ale naprawdę rasowy w porównaniu do 4 cylindrów.
Założyłem dodatkowo cały pakiet maxtona: Przedni splitter, progi, tylne dokładki zderzaka oraz lotkę.
Zmieniłem końcówki wydechu na większe i ładniejsze.
Aktualnie samochód jest już na setupie letnim czyli felgach Oxxo Oberon 4 oraz oponach Continental Sport Contact ale mam też praktycznie nowe zimówki (500-600km przebiegu, tak tylko tyle przez zimę zrobiłem)
Wersja wyposażenia ST2, ale bogata, gdyż ma launch controla, podgrzewana przednią oraz tylna szybę, sportowe podgrzewane fotele Recaro, największą nawigacje z systemami android auto/carplay z którymi może się łączyć bezprzewodowo, automatyczną klimatyzacje, elektryczne lusterka które są podgrzewane, isofixy i wiele innych przydatnych rzeczy do jazdy na codzień, chociażby kontrolę pasa jazdy.
W trasie na tempomacie da się zejść do 6L/100km
W mieście da się zejść do 8L/100km
Nie zamulając
Samochód w bardzo dobrym stanie technicznym, nic nie skrzypi, nic nie wydaje dziwnych dźwięków. Zawieszenie w super stanie, świetnie wybiera jak w nowym samochodzie, nic nie stuka lub nie wydaje innych nieporządanych odgłosów.
Jeżeli chodzi o stan lakierniczy ma gdzieniegdzie jakieś małe opryski. Dostałem informację że w ASO u pierwszego właściciela w Niemczech była lakierowana maska. Ale jak mierzyłem czujnikiem to było 160-180 więc jak seryjnie powinno mieć.
Na dachu jest zaprawka mała, gdyż jak zostałem poinformowany poprzedniemu właścicielowi rower spadł z bagażnika na dachu.
Natomiast nie ma nigdzie szpachli, sprawdzałem miernikiem i na cały samochód jest dobrze wszystko.
Końcem wakacji fiesta przeszła pełna korektę lakieru oraz polerkę lamp wraz z położeniem wosku na lakier i wygląda naprawdę zjawiskowo i świeżo. (Możliwe po zakupie podobna usługa gdyż mam takie możliwości)
Środek w bardzo ładnym fabrycznym stanie, wszystko sprawne, nie zmęczone, z jedynych modyfikacji to udało mi się dorwać oryginalną gałkę zmiany biegów Ford Performance która jest carbonowa. Wygłuszyłem dodatkowo drzwi matą butylową oraz pianką akustyczna co wyciszyło środek auta na trasie o 5db.
(Seryjnie drzwi nie mają praktycznie w ogóle wygłuszenia)
Mam fotki jak poprzedni właściciel sprowadzał go do Polski w całości bez żadnej szkody czy innej przygody. Jestem 2 właścicielem w Polsce, 3 ogólnie w historii pojazdu. Pierwszy właściciel w Niemczech miał ten samochód od nowości przez 6 lat, później poprzedni właściciel (pierwszy w Polsce) miał wypadek w pracy i nie był w stanie prowadzić samochodu dlatego tak szybko go sprzedał.
Cena jaka mnie interesuje to 62500zł do negocjacji, umowa k/s.
Samochód sprzedawany na oponach letnich z tymi czarnymi felgami ze zdjęć + zamontowane są nowe oryginalne czujniki ciśnienia.
Samochód sprzedaje z powodu zamiany na coś większego najlepiej dostawczego. A więc możliwa jest zamiana.
Dla zainteresowanych oczywiście wyśle pełna liczbę zdjęć, bo OLX ogranicza do 8 tylko. Więc proszę się kontaktować czy na OLX czy SMS czy na Whatsapp.
Samochód do obejrzenia na Śląsku w Jaworznie po poprzednim kontakcie ze mną
ID: 996423123
xxx xxx xxx
Dodane 15 kwietnia 2025
Ford Fiesta ST MK8 1.5 205KM Zadbany Bezwypadkowy Doinwestowany
62 500 zł
do negocjacji
Lokalizacja