Prywatne
Numer VIN: 1FA6P8CF6L5167026
Model: Mustang
Rok produkcji: 2020
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Coupe
Przebieg: 40 000 km
Kolor: Czarny
Poj. silnika: 5 038 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Stany Zjednoczone
Moc silnika: 450 KM
Napęd: Na tylne koła
Opis
Witam
Posiadam do sprzedaży mojego prywatnego Forda Mustanga w bardzo rzadko spotykanej wersji a mianowicie GT Premium
+ Performance Pack ale z 10 biegową automatyczną skrzynią - większość wychodziła z dosyć wadliwym manualem Getrag). Dodatkowo tuningowany w USA przez firmę RTR.
Zaczynając od początku został sprowadzony prywatnie w ubiegłym roku z przebiegiem 36 tysięcy km.
Jest to wersja Performance Pack + "Premium" a mianowicie Duża nawigacja + nagłośnienie Bang Olufsen z Subwoferem w bagażniku + dodatkowe zegary w miejscu trzeciego wlotu powietrza + rozpórka kielichów + zawieszenie MagnaRide którego twardość ustawiamy z pozycji kierowcy + baaardzo wydajne hamulce Brembo + aktywny 4 stopniowy wydech + "szpera" typu Torsen tzn. moc przekazywana jest na koło które ma ciężej dzięki czemu lata jak opętany bokami a jednocześnie można jeździć wygodnie na co dzień.
Samochód po wyjeździe z salonu trafił do firmy RTR gdzie dostał min. dolot Rouscha + lekki i głośny układ wydechowy Borla (w trybie cichym da się bez zmęczenia jeździć jako Daily Car natomiast w pozostałych 3 trybach nie ma osoby która się nie odwróci sprawdzić co to jedzie...). Dodatkowo w firmie RTR zmieniono oprogramowanie silnika i po tych zmianach moc oscyluje w granicach 490 KM bez doładowania turbiną lub kompresorem.
Mustang stoi na rasowych 19 calowych felgach które dodatkowo poszerzają samochód.
Dzięki tym zmianom Mustang prowadzi się w zakrętach jak przyklejony - nie ma mowy o jakimś "bujaniu czy nadsterowności" jak w przypadku zwykłych Mustangów a nawet jak się mocno przesadzi z mocą w zakręcie to jedna kontra kierownicą i wszystko wraca do normy.
Jeśli ktoś z Państwa ma się okazję przejechać zwykłym Mustangiem 5.0 a później tym z zawieszeniem magnaride i Torsenem wraz z Brembo - to są dwa różne samochody coś jakby porównać zwykłą bmkę z M-ką.
Jakby tego było mało to jest jeszcze Pedal Commander którym możemy "wyostrzyć" i tak błyskawiczną reakcję na gaz. Dość powiedzieć iż po ustawieniu w ostatniej pozycji samochodem NIE DA SIĘ RUSZYĆ bez buksowania kół.
Mój Mustang jest w bardzo rzadko spotykanej wersji Performance Pack + 10 stopniowy rewelacyjnie działający automat) gdyż te wersje były prawie zawsze skazane na awaryjne skrzynie manualne Getrag - proszę poczytać na forach. Natomiast automat ma lepsze czasy przyspieszenia niż manual no i w trybach Sport pięknie robi między-gazy ze strzałami z wydechu.
Dodatkowo mamy wirtualne zegary z naprawdę kilkustet różnymi ustawieniami wyświetlacza.
Oczywiście wszystkie przeróbki do wersji EU tak jak migacze, światło przeciwmgielne, reflektory czy Menu z Radiem jest zrobione.
Szukając bardzo długo auta dla Siebie "doktoryzowałem się" w wyposażeniu Mustanga i bardzo ważne dla przyjemności z jazdy są przynajmniej trzy rzeczy : pakiet Performance Pack (poznacie po dodatkowych dwóch zegarach pomiędzy nawiewami i rozpórką kielichów oraz hamulcami Brembo) ,wirtualne zegary oraz wyposażenie środka "Premium" tzn min Duża nawigacja, skórzane podgrzewane i wentylowane fotele i wiele pomniejszych uprzyjemniaczy jazdy.
ten konkretny Mustang z racji Tuningu i zupełnie innego niż standartowe Fordy wyglądu wzbudza nie lada zainteresowanie gdzie byśmy nie pojechali.
Wszystko włącznie z silnikiem, skrzynią biegów klimą i całym wyposażeniem działa bez zarzutów.
W skrócie ten egzemplarz ma dosłownie wszystko co można było zamówić do Mustanga + tuning firmy RTR + oczywiście jak wiele "amerykanów" zdalne odpalanie z kluczyka.
Sprzedaję ponieważ stałem się posiadaczem jeszcze mocniejszego auta.
Zapraszam na oględziny i jazdę próbną - jeśli już państwo oglądali jakiś egzemplarz ten będzie o niebo ciekawszy - szczególnie dla osób z typowo sportowym zacięciem.
Posiadam do sprzedaży mojego prywatnego Forda Mustanga w bardzo rzadko spotykanej wersji a mianowicie GT Premium
+ Performance Pack ale z 10 biegową automatyczną skrzynią - większość wychodziła z dosyć wadliwym manualem Getrag). Dodatkowo tuningowany w USA przez firmę RTR.
Zaczynając od początku został sprowadzony prywatnie w ubiegłym roku z przebiegiem 36 tysięcy km.
Jest to wersja Performance Pack + "Premium" a mianowicie Duża nawigacja + nagłośnienie Bang Olufsen z Subwoferem w bagażniku + dodatkowe zegary w miejscu trzeciego wlotu powietrza + rozpórka kielichów + zawieszenie MagnaRide którego twardość ustawiamy z pozycji kierowcy + baaardzo wydajne hamulce Brembo + aktywny 4 stopniowy wydech + "szpera" typu Torsen tzn. moc przekazywana jest na koło które ma ciężej dzięki czemu lata jak opętany bokami a jednocześnie można jeździć wygodnie na co dzień.
Samochód po wyjeździe z salonu trafił do firmy RTR gdzie dostał min. dolot Rouscha + lekki i głośny układ wydechowy Borla (w trybie cichym da się bez zmęczenia jeździć jako Daily Car natomiast w pozostałych 3 trybach nie ma osoby która się nie odwróci sprawdzić co to jedzie...). Dodatkowo w firmie RTR zmieniono oprogramowanie silnika i po tych zmianach moc oscyluje w granicach 490 KM bez doładowania turbiną lub kompresorem.
Mustang stoi na rasowych 19 calowych felgach które dodatkowo poszerzają samochód.
Dzięki tym zmianom Mustang prowadzi się w zakrętach jak przyklejony - nie ma mowy o jakimś "bujaniu czy nadsterowności" jak w przypadku zwykłych Mustangów a nawet jak się mocno przesadzi z mocą w zakręcie to jedna kontra kierownicą i wszystko wraca do normy.
Jeśli ktoś z Państwa ma się okazję przejechać zwykłym Mustangiem 5.0 a później tym z zawieszeniem magnaride i Torsenem wraz z Brembo - to są dwa różne samochody coś jakby porównać zwykłą bmkę z M-ką.
Jakby tego było mało to jest jeszcze Pedal Commander którym możemy "wyostrzyć" i tak błyskawiczną reakcję na gaz. Dość powiedzieć iż po ustawieniu w ostatniej pozycji samochodem NIE DA SIĘ RUSZYĆ bez buksowania kół.
Mój Mustang jest w bardzo rzadko spotykanej wersji Performance Pack + 10 stopniowy rewelacyjnie działający automat) gdyż te wersje były prawie zawsze skazane na awaryjne skrzynie manualne Getrag - proszę poczytać na forach. Natomiast automat ma lepsze czasy przyspieszenia niż manual no i w trybach Sport pięknie robi między-gazy ze strzałami z wydechu.
Dodatkowo mamy wirtualne zegary z naprawdę kilkustet różnymi ustawieniami wyświetlacza.
Oczywiście wszystkie przeróbki do wersji EU tak jak migacze, światło przeciwmgielne, reflektory czy Menu z Radiem jest zrobione.
Szukając bardzo długo auta dla Siebie "doktoryzowałem się" w wyposażeniu Mustanga i bardzo ważne dla przyjemności z jazdy są przynajmniej trzy rzeczy : pakiet Performance Pack (poznacie po dodatkowych dwóch zegarach pomiędzy nawiewami i rozpórką kielichów oraz hamulcami Brembo) ,wirtualne zegary oraz wyposażenie środka "Premium" tzn min Duża nawigacja, skórzane podgrzewane i wentylowane fotele i wiele pomniejszych uprzyjemniaczy jazdy.
ten konkretny Mustang z racji Tuningu i zupełnie innego niż standartowe Fordy wyglądu wzbudza nie lada zainteresowanie gdzie byśmy nie pojechali.
Wszystko włącznie z silnikiem, skrzynią biegów klimą i całym wyposażeniem działa bez zarzutów.
W skrócie ten egzemplarz ma dosłownie wszystko co można było zamówić do Mustanga + tuning firmy RTR + oczywiście jak wiele "amerykanów" zdalne odpalanie z kluczyka.
Sprzedaję ponieważ stałem się posiadaczem jeszcze mocniejszego auta.
Zapraszam na oględziny i jazdę próbną - jeśli już państwo oglądali jakiś egzemplarz ten będzie o niebo ciekawszy - szczególnie dla osób z typowo sportowym zacięciem.
ID: 997735679
Dodane 22 kwietnia 2025
Ford Mustang Ford Mustang 5.0 GT 490 KM Performance Pack + Tuning RTR nr. 194 +P.C.
168 900 zł
Lokalizacja