Prywatne
Numer VIN: WF0SXXGBWSAJ05660
Model: S-Max
Rok produkcji: 2010
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Minivan
Przebieg: 250 500 km
Kolor: Biały
Poj. silnika: 1 976 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Holandia
Moc silnika: 202 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po prawej
Opis
Ford S-Max z 2010r. (rok modelowy 2011), wersja 7-mio osobowa.
Jestem drugim właścicielem w PL (kupiłem auto 04.04.2016).
Auto mam już 8 lat i cały czas jest w użyciu, serwisowane na bieżąco (poza ASO) - mam własną książeczkę z wpisami mojego mechanika oraz sporo paragonów i fakturek - ale nie na wszystkie usługi, robiłem/robię regularne wymiany rzeczy eksploatacyjnych.
Z ważniejszych rzeczy ostatnio robione było:
01.08.2024 - wymiana wahaczy przednich (Delphi - 249956)
23.01.2024 - wymiana filtrów i płynów (filtry x3, olej, płyn hamulcowy - 246300)
18.09.2023 - spawanie tłumika (dopóki się trzyma, to nie będę nowego wkładał - 244433)
27.04.2023 - malowanie progu, drzwi i nadkola - ruda wyłaziła - 242000
15.04.2023 - wstawiona nowa szyba Pilkingtona - oryginalna przestała podgrzewać - 241800
04.02.2023 - wymiana osłon przegubów zewnętrznych - 241100
Oczywiście nie mam nic do ukrycia i uczciwie informuję, że we wrześniu 2019 roku zaczęły się kłopoty z silnikiem - ostatecznie skończyło się jego regeneracją na przełomie 2019/2020r. (214400).
Zrobiono wtedy:
regeneracja bloku silnika / regeneracja głowicy / rozrząd (wraz z kołami zębatymi) / komplet uszczelek głowicy / chłodnica oleju / pompa oleju / pompa wody / filtry (oleju, powietrza) / świece / olej silnikowy (Mobil 5W30) / turbo + zestaw montażowy / olej PS + filtr.
Autko śmiga jak należy, ale wiadomo, że po takiej regeneracji "bierze" trochę oleju (ok 2l na rok) - ale to zależy od stylu jazdy. Czasami zdarza się , że PS szarpie, ale jeżdżę tak od 4 lat i jest bez zmian.
W aucie zostawiam:
-CB Radio CRT MIKE V2.5 (Tuning Konektor) zamontowane pod fotelem kierowcy + SIRIO TURBO 2000 PL (antena składana)
-koło dojazdowe
-na stałe zamontowany uchwyt do nawigacji na pokrywie środkowego schowka (oryginalną pokrywę też mam)
-kamerka (MIO MiVue C320) zamontowana na osłonie czujników szyby przedniej i wpięta w skrzynkę bezpieczników
-gumową wykładzinę bagażnika
S-Max ma już 14 lat, ale jego stan określam jako dobry, jest w ciągłym użyciu i nie wozi tylko teściowej do kościoła - jeśli ktoś szuka stanu idealnego, to zapraszam do handlarzy lub salonu.
Drobne mankamenty, które nie wpływają na użytkowanie auta:
-mała wgniotka nadkola
-po uruchomieniu wyskakuje informacja o niskim poziomie płynu spryskiwacza (pewnie czujnik do wymiany)
-na przedniej szybie jest mały odprysk po kamyku
-brak znaczka na masce (zajumali)
-jakiś zwierz zeżarł prawie całe wygłuszenie maski
-lewa listwa szyby czołowej lekko odstaje na górze
-przy otwieraniu maski lekko obciera lewe ramię wycieraczki - nie pamiętam niestety kiedy to zauważyłem, ale prawdopodobnie te mankamenty powstały podczas wymiany szyby
-lekko przetarty jest pokrowiec na koło dojazdowe i krawędzie foteli w miejscu styku z dojazdówką
-dwie felgi lekko przetarte.
Osobom zainteresowanym mogę podać bardzo szczegółowe informacje na temat napraw i inwestycji w auto oraz link do galerii zdjęć.
Ford jest na 18" felgach DW Impatto z oponami wielosezonowymi Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 235/45 R18 98 Y XL - założone 24.03.2022
Ubezpieczenie OC/AC (Uniqa) ważne do: 26.04.2025
Przegląd techniczny ważny do: 17.01.2025
Przed rozmową/odwiedzinami proszę wstępnie o SMS, bo pracuję na różne zmiany.
Zapraszam na jazdę próbną i oględziny.
Jestem drugim właścicielem w PL (kupiłem auto 04.04.2016).
Auto mam już 8 lat i cały czas jest w użyciu, serwisowane na bieżąco (poza ASO) - mam własną książeczkę z wpisami mojego mechanika oraz sporo paragonów i fakturek - ale nie na wszystkie usługi, robiłem/robię regularne wymiany rzeczy eksploatacyjnych.
Z ważniejszych rzeczy ostatnio robione było:
01.08.2024 - wymiana wahaczy przednich (Delphi - 249956)
23.01.2024 - wymiana filtrów i płynów (filtry x3, olej, płyn hamulcowy - 246300)
18.09.2023 - spawanie tłumika (dopóki się trzyma, to nie będę nowego wkładał - 244433)
27.04.2023 - malowanie progu, drzwi i nadkola - ruda wyłaziła - 242000
15.04.2023 - wstawiona nowa szyba Pilkingtona - oryginalna przestała podgrzewać - 241800
04.02.2023 - wymiana osłon przegubów zewnętrznych - 241100
Oczywiście nie mam nic do ukrycia i uczciwie informuję, że we wrześniu 2019 roku zaczęły się kłopoty z silnikiem - ostatecznie skończyło się jego regeneracją na przełomie 2019/2020r. (214400).
Zrobiono wtedy:
regeneracja bloku silnika / regeneracja głowicy / rozrząd (wraz z kołami zębatymi) / komplet uszczelek głowicy / chłodnica oleju / pompa oleju / pompa wody / filtry (oleju, powietrza) / świece / olej silnikowy (Mobil 5W30) / turbo + zestaw montażowy / olej PS + filtr.
Autko śmiga jak należy, ale wiadomo, że po takiej regeneracji "bierze" trochę oleju (ok 2l na rok) - ale to zależy od stylu jazdy. Czasami zdarza się , że PS szarpie, ale jeżdżę tak od 4 lat i jest bez zmian.
W aucie zostawiam:
-CB Radio CRT MIKE V2.5 (Tuning Konektor) zamontowane pod fotelem kierowcy + SIRIO TURBO 2000 PL (antena składana)
-koło dojazdowe
-na stałe zamontowany uchwyt do nawigacji na pokrywie środkowego schowka (oryginalną pokrywę też mam)
-kamerka (MIO MiVue C320) zamontowana na osłonie czujników szyby przedniej i wpięta w skrzynkę bezpieczników
-gumową wykładzinę bagażnika
S-Max ma już 14 lat, ale jego stan określam jako dobry, jest w ciągłym użyciu i nie wozi tylko teściowej do kościoła - jeśli ktoś szuka stanu idealnego, to zapraszam do handlarzy lub salonu.
Drobne mankamenty, które nie wpływają na użytkowanie auta:
-mała wgniotka nadkola
-po uruchomieniu wyskakuje informacja o niskim poziomie płynu spryskiwacza (pewnie czujnik do wymiany)
-na przedniej szybie jest mały odprysk po kamyku
-brak znaczka na masce (zajumali)
-jakiś zwierz zeżarł prawie całe wygłuszenie maski
-lewa listwa szyby czołowej lekko odstaje na górze
-przy otwieraniu maski lekko obciera lewe ramię wycieraczki - nie pamiętam niestety kiedy to zauważyłem, ale prawdopodobnie te mankamenty powstały podczas wymiany szyby
-lekko przetarty jest pokrowiec na koło dojazdowe i krawędzie foteli w miejscu styku z dojazdówką
-dwie felgi lekko przetarte.
Osobom zainteresowanym mogę podać bardzo szczegółowe informacje na temat napraw i inwestycji w auto oraz link do galerii zdjęć.
Ford jest na 18" felgach DW Impatto z oponami wielosezonowymi Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 235/45 R18 98 Y XL - założone 24.03.2022
Ubezpieczenie OC/AC (Uniqa) ważne do: 26.04.2025
Przegląd techniczny ważny do: 17.01.2025
Przed rozmową/odwiedzinami proszę wstępnie o SMS, bo pracuję na różne zmiany.
Zapraszam na jazdę próbną i oględziny.
ID: 935077654
xxx xxx xxx
Dodane 01 września 2024
Ford S-Max 2.0EB 2010r. PowerShift
28 000 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja