Prywatne
Numer VIN: WF0SXXGBWS8D04568
Model: S-Max
Rok produkcji: 2008
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Minibus
Przebieg: 218 000 km
Kolor: Czerwony
Poj. silnika: 1 997 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Czechy
Moc silnika: 140 KM
Napęd: Na przednie koła
Opis
Na sprzedaż Ford S-MAX w pięknym kolorze "Tango metalik", z najlepszym możliwym połączeniem:
- legendarnym, oszczędnym i dynamicznym francuskim silnikiem 2.0 HDi o mocy 140 KM oraz japońską, niezniszczalną automatyczną skrzynią biegów AISIN AWS-21(Durashift )
Samochód dobrze wyposażony w:
- Converse +
- lampy bi-xenonowe
- doświetlania zakrętów
- tempomat
- podgrzewana szyba czołową
- podgrzewane lusterka boczne
- domykanie szyb z kluczyka
- automatyczna dwustrefowa klimatyzacja
- el. regulowany fotel kierowcy
- parktroniki przod/tyl
- I inne
Auto posiadam od 2 lat. Kupiłem go po remoncie układu paliwowego (wymienione wtryskiwacze), wymiany sprężyn i amortyzatorów - wszystko działa bez zarzutu do dziś. Przebieg w momencie zakupu wynosił 181 000 km – w 100% oryginalny, co potwierdzają:
- dokumenty z TUW
- ogólny stan techniczny pojazdu
- diagnostyka komputerowa
- zaraz po zakupie wymieniony został komplet rozrządu z pompą wody (na starym pasku, rolkach oraz pompie były oznaczenia z 2008 roku)
Również przy zakupie wymienione zostały przednie tarcze hamulcowe i klocki (TEXTAR) oraz olej w skrzyni biegów.
Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym oraz blacharskim - ale z uwagi na wiek posiada normalne ślady użytkowania w postaci kilka wgniotek i rys. Karoseria oraz podwozie są zdrowe. Maksymalny pomiar grubości lakieru na niektórych elementach wynosi - 175 mikronów( miernik udostępnienie).
Zawieszenie w bardzo dobrym stanie – W trakcie użytkowania wymienione zostały niektóre wahacze i tuleje(wszystko LemForder).
Przy przebiegu 205 000 km wymienione prawe przednie łożysko(SNR).
Na tym samym przebiegu wykonany został pełen serwis układu hamulcowego:
- wymienione wszystkie 4 zaciski hamulcowe
- tylne tarcze + klocki hamulcowe (TEXTAR)
Rok temu wykonano pełen serwis klimatyzacji – układ jest w pełni napełniony i sprawny.
Silnik suchy - bez wycieków. Nie pobiera ani gramu oleju - gwarantuje 100%!
Wymiana oleju w silniku co 10 tys. Km.
Ostatni serwis olejowy wraz ze wszystkimi 4 filtrami(Mann) był przy 210.000km.
Auto bez jakichkolwiek nakładów finansowych – wsiadać i jechać. Jedynie na zdjęciach widać że dyfuzor tylnego zderżaka posiada dziure po "parkingowej historii". Ale już mam zakupiony nowy i jeśli nie zamienię sam - to oddam kupującemu.
OC i Przegląd do września.
Sprzedaję z powodu przesiadki na nowszy model S-MAXa po liftingu – również ze skrzynią AISIN, ale z silnikiem 2.2.
Auto godne uwagi – zapraszam na oględziny. Zachęcam do sprawdzenia samochodu na dowolnej stacji diagnostycznej lub serwisie. Jestem również otwarty na wszelkie testy komputerowe oraz sprawdzenie stanu lakieru. Cena do negocjacji. Pozdrawiam
- legendarnym, oszczędnym i dynamicznym francuskim silnikiem 2.0 HDi o mocy 140 KM oraz japońską, niezniszczalną automatyczną skrzynią biegów AISIN AWS-21(Durashift )
Samochód dobrze wyposażony w:
- Converse +
- lampy bi-xenonowe
- doświetlania zakrętów
- tempomat
- podgrzewana szyba czołową
- podgrzewane lusterka boczne
- domykanie szyb z kluczyka
- automatyczna dwustrefowa klimatyzacja
- el. regulowany fotel kierowcy
- parktroniki przod/tyl
- I inne
Auto posiadam od 2 lat. Kupiłem go po remoncie układu paliwowego (wymienione wtryskiwacze), wymiany sprężyn i amortyzatorów - wszystko działa bez zarzutu do dziś. Przebieg w momencie zakupu wynosił 181 000 km – w 100% oryginalny, co potwierdzają:
- dokumenty z TUW
- ogólny stan techniczny pojazdu
- diagnostyka komputerowa
- zaraz po zakupie wymieniony został komplet rozrządu z pompą wody (na starym pasku, rolkach oraz pompie były oznaczenia z 2008 roku)
Również przy zakupie wymienione zostały przednie tarcze hamulcowe i klocki (TEXTAR) oraz olej w skrzyni biegów.
Samochód jest w bardzo dobrym stanie technicznym oraz blacharskim - ale z uwagi na wiek posiada normalne ślady użytkowania w postaci kilka wgniotek i rys. Karoseria oraz podwozie są zdrowe. Maksymalny pomiar grubości lakieru na niektórych elementach wynosi - 175 mikronów( miernik udostępnienie).
Zawieszenie w bardzo dobrym stanie – W trakcie użytkowania wymienione zostały niektóre wahacze i tuleje(wszystko LemForder).
Przy przebiegu 205 000 km wymienione prawe przednie łożysko(SNR).
Na tym samym przebiegu wykonany został pełen serwis układu hamulcowego:
- wymienione wszystkie 4 zaciski hamulcowe
- tylne tarcze + klocki hamulcowe (TEXTAR)
Rok temu wykonano pełen serwis klimatyzacji – układ jest w pełni napełniony i sprawny.
Silnik suchy - bez wycieków. Nie pobiera ani gramu oleju - gwarantuje 100%!
Wymiana oleju w silniku co 10 tys. Km.
Ostatni serwis olejowy wraz ze wszystkimi 4 filtrami(Mann) był przy 210.000km.
Auto bez jakichkolwiek nakładów finansowych – wsiadać i jechać. Jedynie na zdjęciach widać że dyfuzor tylnego zderżaka posiada dziure po "parkingowej historii". Ale już mam zakupiony nowy i jeśli nie zamienię sam - to oddam kupującemu.
OC i Przegląd do września.
Sprzedaję z powodu przesiadki na nowszy model S-MAXa po liftingu – również ze skrzynią AISIN, ale z silnikiem 2.2.
Auto godne uwagi – zapraszam na oględziny. Zachęcam do sprawdzenia samochodu na dowolnej stacji diagnostycznej lub serwisie. Jestem również otwarty na wszelkie testy komputerowe oraz sprawdzenie stanu lakieru. Cena do negocjacji. Pozdrawiam
ID: 997959389
Lokalizacja