Prywatne
Model: Elise
Rok produkcji: 1999
Poj. silnika: 1 796 cm³
Paliwo: Benzyna
Moc silnika: 122 KM
Przebieg: 89 000 km
Typ nadwozia: Kabriolet
Kolor: Inny kolor
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Napęd: Na tylne koła
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
Sprzedam Lotusa Elise S1 w fabrycznym poszukiwanym kolorze Mustard Yellow w połączeniu z zielonym wnętrzem oraz dachem.
Długo szukałem egzemplarza który nie był torową zabawką i po kilku latach poszukiwań udało się znaleźć ładną sztukę we francji. Auto kupiłem lekko uszkodzone przodem (crash box nie tknięty, rama nie tknięta) - naprawa polegała na zakupie nowej przedniej maski (udało się kupić w świetnym stanie w fabrycznym żółtym lakierze) oraz wymianie wahaczy. Rama po pomiarach i geometrii jest w świetnym, nienaruszonym stanie. Karoseria w świentym stanie, w odróznieniu od wielu innych lotusów laminaty nie są popękane ani nie mają wady puchnącego lakieru. Auto jest w pełni sprawne i gotowe do jazdy.
Lotus doposażony w kilka dobrej jakości dodatków takich jak:
- regulowane zawieszenie Nitron, bardzo komfortowe ale przy odpowiedniej regulacji potrafi być też sztywne,
- pełny wydech Janspeed.
- karbonowy dolot z gąbkowym filtrem
- wzmocnione mocowanie tylnych wahaczy (poprawiona wada fabryczna elise)
- krótka maglownica titanExpress
- Tarcze hamulcowe EBC UlitmaX
- pasy szelkowe kierowcy sabelt + fabryczny harnessbar
- zamszowa kierownica sparco z fabryczną rozpinaną nabą lotusa (oryginalną kierownicę dodaje do auta).
- komplet opon yokohama ad048RS
Posiadam całą historię serwisową auta od nowości, coroczny przebieg, przeglądy, serwisy, dwa oryginalne kluczyki. Auto pierwotnie jeździło po bristolu, skąd trafiło do francji. Została tam przełożona kierownica w serwisie lotusa British Pistons. W elise zmiana kierownicy polega na wymianie maglownicy i przekręceniu zegarów oraz pedałów na drugą stronę. Wszystkie otwory, mocowania są na miejscu, te auta są symetryczne i budowane uniwersalnie pod tym względem. Deska rozdzielcza również ta sama, nie trzeba nic wymieniać a przełożenie zajmuje kilka godzin.
Zapraszam na oględziny a w razie pytań służę pomocą.
Długo szukałem egzemplarza który nie był torową zabawką i po kilku latach poszukiwań udało się znaleźć ładną sztukę we francji. Auto kupiłem lekko uszkodzone przodem (crash box nie tknięty, rama nie tknięta) - naprawa polegała na zakupie nowej przedniej maski (udało się kupić w świetnym stanie w fabrycznym żółtym lakierze) oraz wymianie wahaczy. Rama po pomiarach i geometrii jest w świetnym, nienaruszonym stanie. Karoseria w świentym stanie, w odróznieniu od wielu innych lotusów laminaty nie są popękane ani nie mają wady puchnącego lakieru. Auto jest w pełni sprawne i gotowe do jazdy.
Lotus doposażony w kilka dobrej jakości dodatków takich jak:
- regulowane zawieszenie Nitron, bardzo komfortowe ale przy odpowiedniej regulacji potrafi być też sztywne,
- pełny wydech Janspeed.
- karbonowy dolot z gąbkowym filtrem
- wzmocnione mocowanie tylnych wahaczy (poprawiona wada fabryczna elise)
- krótka maglownica titanExpress
- Tarcze hamulcowe EBC UlitmaX
- pasy szelkowe kierowcy sabelt + fabryczny harnessbar
- zamszowa kierownica sparco z fabryczną rozpinaną nabą lotusa (oryginalną kierownicę dodaje do auta).
- komplet opon yokohama ad048RS
Posiadam całą historię serwisową auta od nowości, coroczny przebieg, przeglądy, serwisy, dwa oryginalne kluczyki. Auto pierwotnie jeździło po bristolu, skąd trafiło do francji. Została tam przełożona kierownica w serwisie lotusa British Pistons. W elise zmiana kierownicy polega na wymianie maglownicy i przekręceniu zegarów oraz pedałów na drugą stronę. Wszystkie otwory, mocowania są na miejscu, te auta są symetryczne i budowane uniwersalnie pod tym względem. Deska rozdzielcza również ta sama, nie trzeba nic wymieniać a przełożenie zajmuje kilka godzin.
Zapraszam na oględziny a w razie pytań służę pomocą.
ID: 996842100
Lokalizacja