Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Marketing Polityczny. Teoria i praktyka - Iwona Hofman
Marketing Polityczny. Teoria i praktyka - Iwona Hofman
Marketing Polityczny. Teoria i praktyka - Iwona Hofman
Marketing Polityczny. Teoria i praktyka - Iwona Hofman
PromujOdśwież

Prywatne

Rok wydania: 2011

Stan: Używane

Opis

Dzień dobry, odsprzedam podręcznik dla studentów akademickich kierunków: politologia, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, kulturoznawstwo, marketing oraz socjologia.
Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce z wielką siłą. Kolejne publikacje pokazują, jak złożone mechanizmy rozgrywają się w kwestiach promocji politycznej, promocji partii politycznych i promocji kandydatów na linii łańcucha komunikacyjnego, jakim jest ciąg: nadawca komunikatu politycznego (kandydat, partia)-pośrednik w procesie komunikacji (media masowe)-odbiorca (wyborca, konkurent polityczny, media, dziennikarze). Książka pod redakcją Iwony Hofman "Marketing polityczny. Teoria i praktyka" to przyczynek do dyskusji nad modelem funkcjonowania współczesnej sceny politycznej i jej związków z technikami promocyjnymi stosowanymi przez samych polityków, które nazwać można marketingiem politycznym. Wydawnictwo UMCS. Objętość:114 stron.Stan : bardzo dobry.
Odbiór osobisty lub wysyłka. Kontakt przez Olx. Zobacz inne moje oferty POLECAM
ID: 774553010

Skontaktuj się

User avatar
Facebook connected icon

Adam

Na OLX od lipiec 2021

Ostatnio online w dniu 10 kwietnia 2025

Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.

xxx xxx xxx

Dodane 04 kwietnia 2025

Marketing Polityczny. Teoria i praktyka - Iwona Hofman

Tylko przedmiot

15 zł

Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Safety Badge

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon