Prywatne
Rok wydania: 2011
Stan: Używane
Opis
Dzień dobry, odsprzedam podręcznik dla studentów akademickich kierunków: politologia, dziennikarstwo i komunikacja społeczna, kulturoznawstwo, marketing oraz socjologia.
Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce z wielką siłą. Kolejne publikacje pokazują, jak złożone mechanizmy rozgrywają się w kwestiach promocji politycznej, promocji partii politycznych i promocji kandydatów na linii łańcucha komunikacyjnego, jakim jest ciąg: nadawca komunikatu politycznego (kandydat, partia)-pośrednik w procesie komunikacji (media masowe)-odbiorca (wyborca, konkurent polityczny, media, dziennikarze). Książka pod redakcją Iwony Hofman "Marketing polityczny. Teoria i praktyka" to przyczynek do dyskusji nad modelem funkcjonowania współczesnej sceny politycznej i jej związków z technikami promocyjnymi stosowanymi przez samych polityków, które nazwać można marketingiem politycznym. Wydawnictwo UMCS. Objętość:114 stron.Stan : bardzo dobry.
Odbiór osobisty lub wysyłka. Kontakt przez Olx. Zobacz inne moje oferty POLECAM
Reklama polityczna, marketing polityczny i marketing wyborczy umieszczane w kontekście kampanii promocyjnych i wyborczych to fenomen występujący od wielu dziesięcioleci jednak w ciągu ostatniej dekady przykuwa on uwagę analityczną badaczy w Polsce z wielką siłą. Kolejne publikacje pokazują, jak złożone mechanizmy rozgrywają się w kwestiach promocji politycznej, promocji partii politycznych i promocji kandydatów na linii łańcucha komunikacyjnego, jakim jest ciąg: nadawca komunikatu politycznego (kandydat, partia)-pośrednik w procesie komunikacji (media masowe)-odbiorca (wyborca, konkurent polityczny, media, dziennikarze). Książka pod redakcją Iwony Hofman "Marketing polityczny. Teoria i praktyka" to przyczynek do dyskusji nad modelem funkcjonowania współczesnej sceny politycznej i jej związków z technikami promocyjnymi stosowanymi przez samych polityków, które nazwać można marketingiem politycznym. Wydawnictwo UMCS. Objętość:114 stron.Stan : bardzo dobry.
Odbiór osobisty lub wysyłka. Kontakt przez Olx. Zobacz inne moje oferty POLECAM
ID: 774553010
Skontaktuj się

Adam
Na OLX od lipiec 2021
Ostatnio online w dniu 10 kwietnia 2025
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane 04 kwietnia 2025
Marketing Polityczny. Teoria i praktyka - Iwona Hofman
Tylko przedmiot
15 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Adam
Na OLX od lipiec 2021
Ostatnio online w dniu 10 kwietnia 2025
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja