Prywatne
Numer VIN: JMZNC18F660102581
Model: MX-5
Rok produkcji: 2005
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kabriolet
Przebieg: 170 000 km
Kolor: Czerwony
Poj. silnika: 1 999 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 160 KM
Napęd: Na tylne koła
Opis
Auto w moich rękach od 8 lat.
Użytkowane jako auto weekendowe, stan auta jest bardzo dobry. Garażowany, użytkowany tylko w sezonie letnim.
Olej wymieniany max do 10k km.
Udokumentowany każdy wydatek łącznie z każdym tankowaniem w portalu motostat . pl (zainteresowanemu wyślę link)
Seria - 3RD Generation Limited
Najbogatsza wersja:
- światła xenon
- podgrzewane siedzenia
- skrzynia 6 biegowa
- szpera
- zawieszenie Bilstein + Eibach - 30mm
Modyfikacje mechaniczne:
- silnik 2.5L, wystrojony na EcuTeku z 4 mapami
z dodatków: automatyczne między gazy, procedura startu, flat shift
- wzmocnione poduszki silnika IL Motorsport
- lekkie koło zamachowe
- sprzęgło kevlar
- przedni stabilizator Mazda RX8
- poprawiona geometria
Inne:
- auto garażowane, użytkowane tylko w sezonie letnim
- powłoka ceramiczna na całym aucie
- zaimpregnowany dach
- duży serwis: wymiana oleju silnika, skrzyni, dyfra
- opony semislick (Federal RSR )
- olej wymieniany max co 10k km
- wszelkie modyfikacje wykonane w TDM - Piotr Wasyl
Pełna historia wraz z każdym tankowaniem poniżej:
https://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/86221
Auto prowadzi się bardzo dobrze i daje dużo radości z jazdy :)
Użytkowane jako auto weekendowe, stan auta jest bardzo dobry. Garażowany, użytkowany tylko w sezonie letnim.
Olej wymieniany max do 10k km.
Udokumentowany każdy wydatek łącznie z każdym tankowaniem w portalu motostat . pl (zainteresowanemu wyślę link)
Seria - 3RD Generation Limited
Najbogatsza wersja:
- światła xenon
- podgrzewane siedzenia
- skrzynia 6 biegowa
- szpera
- zawieszenie Bilstein + Eibach - 30mm
Modyfikacje mechaniczne:
- silnik 2.5L, wystrojony na EcuTeku z 4 mapami
z dodatków: automatyczne między gazy, procedura startu, flat shift
- wzmocnione poduszki silnika IL Motorsport
- lekkie koło zamachowe
- sprzęgło kevlar
- przedni stabilizator Mazda RX8
- poprawiona geometria
Inne:
- auto garażowane, użytkowane tylko w sezonie letnim
- powłoka ceramiczna na całym aucie
- zaimpregnowany dach
- duży serwis: wymiana oleju silnika, skrzyni, dyfra
- opony semislick (Federal RSR )
- olej wymieniany max co 10k km
- wszelkie modyfikacje wykonane w TDM - Piotr Wasyl
Pełna historia wraz z każdym tankowaniem poniżej:
https://www.motostat.pl/member/vehicles/stats/id/86221
Auto prowadzi się bardzo dobrze i daje dużo radości z jazdy :)
ID: 997364486
Lokalizacja