Prywatne
Numer VIN: VSSZZZ3RZAR007794
Model: Exeo
Rok produkcji: 2009
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 182 000 km
Kolor: Srebrny
Poj. silnika: 2 000 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Szwecja
Moc silnika: 257 KM
Napęd: Na tylne koła
Kierownica: po lewej
Opis
Dzień dobry,
Sprzedaje swoje daily, o które przez 4 lata dbałem i nie żałowałem na serwis.
W skrócie:
Pakowane kombi, z przebiegiem lekko powyżej 180k km (potwierdzonym, auto ze Szwecji, jak kupowałem miało około 150k km), sporo szybsze niż wygląda.
Najważniejsze - silnik to EA113 o seryjnej mocy 200KM (BWE), nie mylić z EA888 o mocy 211 KM montowanym w polifcie Exeo lub A4B8.
Auto zadbane, bezwypadkowe, mega doinwestowane i szybkie, chyba nawet można nazwać sleeperem.
Używane z głową, na zimnym delikatnie, po szybszej jeździe schładzana turbina. Najwięcej km przejechałem z dziećmi na pokładzie, więc nie było mocno eksploatowane.
Silnik z turbiną twin scroll, z bardzo liniową charakterystyką, od wymiany do wymiany bez dolewek lub z minimalna jak było dużo niemieckich autostrad. Od poczatku jeżdzę na penrite (cena za olej jak za czereśnie na poczatku sezonu) 5W-40 i wymieniam co roku, tj. około 8-10k km.
Spalanie jak się ktoś postara to 7 l/100km, ale że auto prowokuje do przyspieszania to raczej 8-10 l/100km w trasie.
W mieście nie wiem, bo nigdy nie miałem przejechanego zbiornika tylko po mieście.
Co zrobiłem z ważniejszych rzeczy:
05.2021 duży serwis pozakupowy, wraz ze zdjęciem miski i skontrolowaniem smoka
06.2021 wymiana zestawu paska wieloklinowego
07.2021 strojenie w Tune-up a chwilę później kompletne sprzęgło
02.2024 rozrząd, likwidacja wałków wyrównoważających w pompie oleju i kilku innych rzeczy Kuki Garage
Oczywiście na wszystko mam rachunki, a do tego prowadziłem książkę serwisową.
Rzeczy nieoczywiste:
– ori hamulce przód 320 mm
– elektroniczny LSD (szpera)
– ISOFIX z przodu (oczywiście z możliwością wyłączenia poduszki powietrznej)
Wyposażenie:
- tempomat,
- automatyczna dwustrefowa klimatyzacja,
- podgrzewane fotele przód,
- el. szyby x4,
- elektrycznie regulowane lusterka,
- spryskiwacze reflektorów,
- elektryczne ogrzewanie postojowe Defa (na 230V),
- 2x ISOFIX z tyłu,
- otwieranie/zamykanie szyb z kluczyka,
- klimatyzowany schowek,
- automatycznie sciemnianie lusterko wsteczne,
- zdejmowany hak.
Osiągi:
0-100 kmh: 6,8 sek,
1/4 mili: 14,95 sek
Vmax: nie znam, wg obrotomierza powinno być 280 kmh, ja raz dojechałem do 250 kmh wg GPS i nie mam zamiaru więcej jej testować
Jeżeli komuś będzie mało mocy to dość niskim kosztem (turbina hybrydowa i intercoler) można uzyskać >300 KM i >450 Nm. Wtedy moim zdaniem wypadałoby zmienić hamulce na 345 mm (plug&play z Golfa R).
Auto nigdy nie startowało w jakiś zawodach, zrobiłem kilka testów a potem już dość normalna jazda.
Cena: 30k PLN, wraz z dwoma kompletami kół na alufelgach 17. Opony letnie Dunlop z 2019, zimowe Kleber kupione jako nowe w 2021 po zakupie auta.
Cena może być mniejsza jeżeli ktoś się zdecyduje się na 1 komplet kół.
Data pierwszej rejestracji: 09.12.2009
Szwedzki nr rej.: NSC431
Ubezpieczenie AC+OC: czerwiec 2025
Badanie techniczne: listopad 2025
Na wiadomości odpisuje cały dzień, w dni robocze proszę dzwonić po 17.
Sprzedaje swoje daily, o które przez 4 lata dbałem i nie żałowałem na serwis.
W skrócie:
Pakowane kombi, z przebiegiem lekko powyżej 180k km (potwierdzonym, auto ze Szwecji, jak kupowałem miało około 150k km), sporo szybsze niż wygląda.
Najważniejsze - silnik to EA113 o seryjnej mocy 200KM (BWE), nie mylić z EA888 o mocy 211 KM montowanym w polifcie Exeo lub A4B8.
Auto zadbane, bezwypadkowe, mega doinwestowane i szybkie, chyba nawet można nazwać sleeperem.
Używane z głową, na zimnym delikatnie, po szybszej jeździe schładzana turbina. Najwięcej km przejechałem z dziećmi na pokładzie, więc nie było mocno eksploatowane.
Silnik z turbiną twin scroll, z bardzo liniową charakterystyką, od wymiany do wymiany bez dolewek lub z minimalna jak było dużo niemieckich autostrad. Od poczatku jeżdzę na penrite (cena za olej jak za czereśnie na poczatku sezonu) 5W-40 i wymieniam co roku, tj. około 8-10k km.
Spalanie jak się ktoś postara to 7 l/100km, ale że auto prowokuje do przyspieszania to raczej 8-10 l/100km w trasie.
W mieście nie wiem, bo nigdy nie miałem przejechanego zbiornika tylko po mieście.
Co zrobiłem z ważniejszych rzeczy:
05.2021 duży serwis pozakupowy, wraz ze zdjęciem miski i skontrolowaniem smoka
06.2021 wymiana zestawu paska wieloklinowego
07.2021 strojenie w Tune-up a chwilę później kompletne sprzęgło
02.2024 rozrząd, likwidacja wałków wyrównoważających w pompie oleju i kilku innych rzeczy Kuki Garage
Oczywiście na wszystko mam rachunki, a do tego prowadziłem książkę serwisową.
Rzeczy nieoczywiste:
– ori hamulce przód 320 mm
– elektroniczny LSD (szpera)
– ISOFIX z przodu (oczywiście z możliwością wyłączenia poduszki powietrznej)
Wyposażenie:
- tempomat,
- automatyczna dwustrefowa klimatyzacja,
- podgrzewane fotele przód,
- el. szyby x4,
- elektrycznie regulowane lusterka,
- spryskiwacze reflektorów,
- elektryczne ogrzewanie postojowe Defa (na 230V),
- 2x ISOFIX z tyłu,
- otwieranie/zamykanie szyb z kluczyka,
- klimatyzowany schowek,
- automatycznie sciemnianie lusterko wsteczne,
- zdejmowany hak.
Osiągi:
0-100 kmh: 6,8 sek,
1/4 mili: 14,95 sek
Vmax: nie znam, wg obrotomierza powinno być 280 kmh, ja raz dojechałem do 250 kmh wg GPS i nie mam zamiaru więcej jej testować
Jeżeli komuś będzie mało mocy to dość niskim kosztem (turbina hybrydowa i intercoler) można uzyskać >300 KM i >450 Nm. Wtedy moim zdaniem wypadałoby zmienić hamulce na 345 mm (plug&play z Golfa R).
Auto nigdy nie startowało w jakiś zawodach, zrobiłem kilka testów a potem już dość normalna jazda.
Cena: 30k PLN, wraz z dwoma kompletami kół na alufelgach 17. Opony letnie Dunlop z 2019, zimowe Kleber kupione jako nowe w 2021 po zakupie auta.
Cena może być mniejsza jeżeli ktoś się zdecyduje się na 1 komplet kół.
Data pierwszej rejestracji: 09.12.2009
Szwedzki nr rej.: NSC431
Ubezpieczenie AC+OC: czerwiec 2025
Badanie techniczne: listopad 2025
Na wiadomości odpisuje cały dzień, w dni robocze proszę dzwonić po 17.
ID: 998005048
xxx xxx xxx
Dodane 24 kwietnia 2025
Seat Exeo (Audi A4 B7) 2.0 EA113 260KM 400Nm
30 000 zł
Lokalizacja