Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Seat Exeo (Audi A4 B7) 2.0 EA113 260KM 400Nm
Seat Exeo (Audi A4 B7) 2.0 EA113 260KM 400Nm
Seat Exeo (Audi A4 B7) 2.0 EA113 260KM 400Nm
Seat Exeo (Audi A4 B7) 2.0 EA113 260KM 400Nm
Seat Exeo (Audi A4 B7) 2.0 EA113 260KM 400Nm
Seat Exeo (Audi A4 B7) 2.0 EA113 260KM 400Nm
Seat Exeo (Audi A4 B7) 2.0 EA113 260KM 400Nm
Seat Exeo (Audi A4 B7) 2.0 EA113 260KM 400Nm
PromujOdśwież

Prywatne

Numer VIN: VSSZZZ3RZAR007794

Model: Exeo

Rok produkcji: 2009

Paliwo: Benzyna

Typ nadwozia: Kombi

Przebieg: 182 000 km

Kolor: Srebrny

Poj. silnika: 2 000 cm³

Stan techniczny: Nieuszkodzony

Skrzynia biegów: Manualna

Kraj pochodzenia: Szwecja

Moc silnika: 257 KM

Napęd: Na tylne koła

Kierownica: po lewej

Opis

Dzień dobry,

Sprzedaje swoje daily, o które przez 4 lata dbałem i nie żałowałem na serwis.

W skrócie:
Pakowane kombi, z przebiegiem lekko powyżej 180k km (potwierdzonym, auto ze Szwecji, jak kupowałem miało około 150k km), sporo szybsze niż wygląda.
Najważniejsze - silnik to EA113 o seryjnej mocy 200KM (BWE), nie mylić z EA888 o mocy 211 KM montowanym w polifcie Exeo lub A4B8.

Auto zadbane, bezwypadkowe, mega doinwestowane i szybkie, chyba nawet można nazwać sleeperem.
Używane z głową, na zimnym delikatnie, po szybszej jeździe schładzana turbina. Najwięcej km przejechałem z dziećmi na pokładzie, więc nie było mocno eksploatowane.

Silnik z turbiną twin scroll, z bardzo liniową charakterystyką, od wymiany do wymiany bez dolewek lub z minimalna jak było dużo niemieckich autostrad. Od poczatku jeżdzę na penrite (cena za olej jak za czereśnie na poczatku sezonu) 5W-40 i wymieniam co roku, tj. około 8-10k km.

Spalanie jak się ktoś postara to 7 l/100km, ale że auto prowokuje do przyspieszania to raczej 8-10 l/100km w trasie.
W mieście nie wiem, bo nigdy nie miałem przejechanego zbiornika tylko po mieście.

Co zrobiłem z ważniejszych rzeczy:
05.2021 duży serwis pozakupowy, wraz ze zdjęciem miski i skontrolowaniem smoka
06.2021 wymiana zestawu paska wieloklinowego
07.2021 strojenie w Tune-up a chwilę później kompletne sprzęgło
02.2024 rozrząd, likwidacja wałków wyrównoważających w pompie oleju i kilku innych rzeczy Kuki Garage

Oczywiście na wszystko mam rachunki, a do tego prowadziłem książkę serwisową.

Rzeczy nieoczywiste:
– ori hamulce przód 320 mm
– elektroniczny LSD (szpera)
– ISOFIX z przodu (oczywiście z możliwością wyłączenia poduszki powietrznej)

Wyposażenie:
- tempomat,
- automatyczna dwustrefowa klimatyzacja,
- podgrzewane fotele przód,
- el. szyby x4,
- elektrycznie regulowane lusterka,
- spryskiwacze reflektorów,
- elektryczne ogrzewanie postojowe Defa (na 230V),
- 2x ISOFIX z tyłu,
- otwieranie/zamykanie szyb z kluczyka,
- klimatyzowany schowek,
- automatycznie sciemnianie lusterko wsteczne,
- zdejmowany hak.

Osiągi:
0-100 kmh: 6,8 sek,
1/4 mili: 14,95 sek
Vmax: nie znam, wg obrotomierza powinno być 280 kmh, ja raz dojechałem do 250 kmh wg GPS i nie mam zamiaru więcej jej testować

Jeżeli komuś będzie mało mocy to dość niskim kosztem (turbina hybrydowa i intercoler) można uzyskać >300 KM i >450 Nm. Wtedy moim zdaniem wypadałoby zmienić hamulce na 345 mm (plug&play z Golfa R).

Auto nigdy nie startowało w jakiś zawodach, zrobiłem kilka testów a potem już dość normalna jazda.

Cena: 30k PLN, wraz z dwoma kompletami kół na alufelgach 17. Opony letnie Dunlop z 2019, zimowe Kleber kupione jako nowe w 2021 po zakupie auta.

Cena może być mniejsza jeżeli ktoś się zdecyduje się na 1 komplet kół.

Data pierwszej rejestracji: 09.12.2009
Szwedzki nr rej.: NSC431
Ubezpieczenie AC+OC: czerwiec 2025
Badanie techniczne: listopad 2025

Na wiadomości odpisuje cały dzień, w dni robocze proszę dzwonić po 17.
ID: 998005048

Skontaktuj się

Robert

Na OLX od kwiecień 2012

Ostatnio online wczoraj o 13:56

xxx xxx xxx

Dodane 24 kwietnia 2025

Seat Exeo (Audi A4 B7) 2.0 EA113 260KM 400Nm

30 000 zł

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon