Prywatne
Numer VIN: TSMMAB44S00929280
Model: Swift
Rok produkcji: 2003
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 100 825 km
Kolor: Czerwony
Poj. silnika: 993 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 53 KM
Napęd: Na przednie koła
Opis
Suzuki Swift 1.0 GL 2003 w unikalnym oryginalnym stanie z małym przebiegiem. Czerwona petarda, niezawodny youngtimer, tani w utrzymaniu, który świetnie nadaje się do codziennego użytku i na dalekie wyprawy. Posłuży jeszcze wiele lat.
Wersja podstawowa, bez wspomagania kierownicy (lekko się kręci i jest "czucie"), nie ma klimy ale jest klimat. Wszystko co seryjne działa.
Plusy:
- frajda z jazdy, której nie dają nowoczesne auta
- bardzo żwawy, radzi sobie świetnie w dzisiejszym ruchu
- zupełna niezawodność
- b. niskie koszty utrzymania, spalanie 4,5-6l.
- zaskakująco dużo miejsca w środku, nawet osoby powyżej 190cm bez problemu się mieszczą.
- retro wygląd i funkcjonalność klasycznego Japończyka.
- wjeżdża do SCT
Minusy:
- częściowo wypłowiały lakier, mi się to podoba, patyna youngtimera. (Po wypolerowaniu lakieru i kół, wygląd, jak z fabryki)
- centralny zamek z pilota czasem nie otwiera/zamyka wszystkich drzwi. To jest gadżet dołożony kiedyś do auta, dla mnie nieistotny. Być może wystarczy przesmarować mechanizmy.
Długo szukałem tak zadbanego i przede wszystkim nie skorodowanego od spodu swifta. Suzuki od nowości było użytkowane w jednej rodzinie, przez większość czasu należało do starszego pana, który bardzo o nie dbał, nie robiło zbyt dużych przebiegów. Potem przechodziło na innych członków rodziny.
Kupiłem je pod koniec 2022 roku. Suzuki służyło mi do wyjazdów letnich na północ Norwegii. Zima pod dachem, nie używane, ponieważ nie było mnie w kraju.
Priorytetem dla mnie była absolutna funkcjonalność i niezawodność auta, dlatego wszelki serwis i wymiany części robiłem w przód, jak tylko podejrzewałem, że coś może wymagać wymiany w niedalekiej przyszłości. W wymianę części włożyłem ponad 5000zł. W tej chwili auto jest już mechanicznie w idealnym stanie, nie potrzebuje żadnych większych napraw przez dłuższy czas, tylko serwis.
2022
oleje + filtry
wymiana oleju w skrzyni biegów
wymiana płynu chłodniczego
wymiana rozrządu i pompy wody
wymiana świec
zaprawki + zabezpieczenie antykorozyjne
2023
nowe opony letnie Falken Sincera, przyczepność na mokrej nawierzchni A
oleje + filtry
wymiana przednich wahaczy L+P
nowy alternator + pasek
2024
oleje + filtry
wymiana tarcz hamulcowych, klocków i płynu hamulcowego
wymiana sprężyn i amortyzatorów przód
wymiana wiązki i gniazda żarówki przód lewy oraz obydwu żarówek
nowe ramię i pióro wycieraczki tył
Auto prawie nie używane od października 2024.
Pełen bak paliwa.
Z żalem sprzedaję... ponieważ kupiłem większe i starsze Suzuki.
BASE MODELS ONLY :)
Wersja podstawowa, bez wspomagania kierownicy (lekko się kręci i jest "czucie"), nie ma klimy ale jest klimat. Wszystko co seryjne działa.
Plusy:
- frajda z jazdy, której nie dają nowoczesne auta
- bardzo żwawy, radzi sobie świetnie w dzisiejszym ruchu
- zupełna niezawodność
- b. niskie koszty utrzymania, spalanie 4,5-6l.
- zaskakująco dużo miejsca w środku, nawet osoby powyżej 190cm bez problemu się mieszczą.
- retro wygląd i funkcjonalność klasycznego Japończyka.
- wjeżdża do SCT
Minusy:
- częściowo wypłowiały lakier, mi się to podoba, patyna youngtimera. (Po wypolerowaniu lakieru i kół, wygląd, jak z fabryki)
- centralny zamek z pilota czasem nie otwiera/zamyka wszystkich drzwi. To jest gadżet dołożony kiedyś do auta, dla mnie nieistotny. Być może wystarczy przesmarować mechanizmy.
Długo szukałem tak zadbanego i przede wszystkim nie skorodowanego od spodu swifta. Suzuki od nowości było użytkowane w jednej rodzinie, przez większość czasu należało do starszego pana, który bardzo o nie dbał, nie robiło zbyt dużych przebiegów. Potem przechodziło na innych członków rodziny.
Kupiłem je pod koniec 2022 roku. Suzuki służyło mi do wyjazdów letnich na północ Norwegii. Zima pod dachem, nie używane, ponieważ nie było mnie w kraju.
Priorytetem dla mnie była absolutna funkcjonalność i niezawodność auta, dlatego wszelki serwis i wymiany części robiłem w przód, jak tylko podejrzewałem, że coś może wymagać wymiany w niedalekiej przyszłości. W wymianę części włożyłem ponad 5000zł. W tej chwili auto jest już mechanicznie w idealnym stanie, nie potrzebuje żadnych większych napraw przez dłuższy czas, tylko serwis.
2022
oleje + filtry
wymiana oleju w skrzyni biegów
wymiana płynu chłodniczego
wymiana rozrządu i pompy wody
wymiana świec
zaprawki + zabezpieczenie antykorozyjne
2023
nowe opony letnie Falken Sincera, przyczepność na mokrej nawierzchni A
oleje + filtry
wymiana przednich wahaczy L+P
nowy alternator + pasek
2024
oleje + filtry
wymiana tarcz hamulcowych, klocków i płynu hamulcowego
wymiana sprężyn i amortyzatorów przód
wymiana wiązki i gniazda żarówki przód lewy oraz obydwu żarówek
nowe ramię i pióro wycieraczki tył
Auto prawie nie używane od października 2024.
Pełen bak paliwa.
Z żalem sprzedaję... ponieważ kupiłem większe i starsze Suzuki.
BASE MODELS ONLY :)
ID: 997488955
Dodane 21 kwietnia 2025
Suzuki Swift Czerwona petarda w unikalnym, oryginalnym stanie
4 990 zł
Lokalizacja