Prywatne
Numer VIN: JSAETA01V00114796
Model: Vitara
Rok produkcji: 1989
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: SUV
Przebieg: 71 900 km
Kolor: Czarny
Poj. silnika: 1 590 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Moc silnika: 80 KM
Napęd: 4x4 (dołączany ręcznie)
Opis
Do sprzedania mam Suzuki Vitarę I
- Rok produkcji: 1989
- Benzyna
- Pojemność silnika: 1590 cm3
- Hak holowniczy.
- Napęd: 4x4 dołączany ręcznie (sprzęgiełka z przodu).
- Skrzynia biegów: Manualna.
- Zawieszenie lekko podniesione kilka lat temu na zestawie Radzikone + osłona pod silnikiem też Radzikone (widać na zdjęciach).
- Koło zapasowe jest (ściągnięte żeby nie męczyć zawiasów).
- Olej i filtr wymieniony 6 listopada 2024.
- Zbieżność ustawiana ostatnio 28 listopada 2024.
- Dzienne światła włączane automatycznie po zapaleniu silnika (możliwość wyłączenia tej funkcji - zwykłym przyciskiem).
- Badanie techniczne ważne do: 12.10.2025
- OC ważne do 06.10.2025
Samochód mam od 2018 r. Wcześniej przez 2 lata był w posiadaniu mojego przyjaciela razem, z którym kupowaliśmy to auto. Znam więc jego historię od 2016r.
Silnik w dobrym stanie, nie traci oleju. Lekko podciekają uszczelki pod śrubami pokrywy, ale znośnie.
Rama zdrowa.
Wady:
Wycieraczki przednie działają tylko na dwóch biegach - wolny i szybki, bez opcji interwału (przerywany tryb), to pewnie kwestia wymiany manetki, ale jeździłem kilka lat i się przyzwyczaiłem, więc osobiście nie wymieniałem.
Jest kilka dziur blacharskich w nadwoziu. Te elementy wymagają inwestycji w perspektywie roku lub dwóch. 2 lata temu odrestaurowany był kawałem podłogi za pasażerem i jedno z mocowań do ramy. Kolejne mocowanie będzie w najbliższym czasie także do zrobienia. Podobnie mocowanie przy jednej ze sprężyn tylnych. Przed sprzedażą podwozie zostały oczyszczone z luźnej konserwacji i potraktowane preparatem Noxudol w celu usunięcia luźnej rdzy. Zainwestowałem w to kilkaset zł, żeby kupujący lepiej widział zardzewiałe miejsca w blacharce i żeby nic tego typu nie było przykryte konserwacją. Na zdjęciach widać wszystko dosyć dokładnie.
Zdjęte zostały także błotniki (widać je w bagażniku) w celu odkrycia całości do oglądu.
Auto nie było jeżdżone w ciężkim terenie. Od kilku lat w zasadzie nie jeździ nawet po leśnych drogach, głównie asfalt, czasem jakiś szuter lub ubita droga. Żona jeździła nim do klientów w mniej dostępne miejsca na wioskach, ale zmieniła pracę jakiś czas temu i pora się pogodzić z faktem, że generalnie nie potrzebuję już terenowego samochodu.
- Rok produkcji: 1989
- Benzyna
- Pojemność silnika: 1590 cm3
- Hak holowniczy.
- Napęd: 4x4 dołączany ręcznie (sprzęgiełka z przodu).
- Skrzynia biegów: Manualna.
- Zawieszenie lekko podniesione kilka lat temu na zestawie Radzikone + osłona pod silnikiem też Radzikone (widać na zdjęciach).
- Koło zapasowe jest (ściągnięte żeby nie męczyć zawiasów).
- Olej i filtr wymieniony 6 listopada 2024.
- Zbieżność ustawiana ostatnio 28 listopada 2024.
- Dzienne światła włączane automatycznie po zapaleniu silnika (możliwość wyłączenia tej funkcji - zwykłym przyciskiem).
- Badanie techniczne ważne do: 12.10.2025
- OC ważne do 06.10.2025
Samochód mam od 2018 r. Wcześniej przez 2 lata był w posiadaniu mojego przyjaciela razem, z którym kupowaliśmy to auto. Znam więc jego historię od 2016r.
Silnik w dobrym stanie, nie traci oleju. Lekko podciekają uszczelki pod śrubami pokrywy, ale znośnie.
Rama zdrowa.
Wady:
Wycieraczki przednie działają tylko na dwóch biegach - wolny i szybki, bez opcji interwału (przerywany tryb), to pewnie kwestia wymiany manetki, ale jeździłem kilka lat i się przyzwyczaiłem, więc osobiście nie wymieniałem.
Jest kilka dziur blacharskich w nadwoziu. Te elementy wymagają inwestycji w perspektywie roku lub dwóch. 2 lata temu odrestaurowany był kawałem podłogi za pasażerem i jedno z mocowań do ramy. Kolejne mocowanie będzie w najbliższym czasie także do zrobienia. Podobnie mocowanie przy jednej ze sprężyn tylnych. Przed sprzedażą podwozie zostały oczyszczone z luźnej konserwacji i potraktowane preparatem Noxudol w celu usunięcia luźnej rdzy. Zainwestowałem w to kilkaset zł, żeby kupujący lepiej widział zardzewiałe miejsca w blacharce i żeby nic tego typu nie było przykryte konserwacją. Na zdjęciach widać wszystko dosyć dokładnie.
Zdjęte zostały także błotniki (widać je w bagażniku) w celu odkrycia całości do oglądu.
Auto nie było jeżdżone w ciężkim terenie. Od kilku lat w zasadzie nie jeździ nawet po leśnych drogach, głównie asfalt, czasem jakiś szuter lub ubita droga. Żona jeździła nim do klientów w mniej dostępne miejsca na wioskach, ale zmieniła pracę jakiś czas temu i pora się pogodzić z faktem, że generalnie nie potrzebuję już terenowego samochodu.
ID: 997771304
Lokalizacja