Prywatne
Numer VIN: WVWZZZ3CZHP000324
Model: Passat
Rok produkcji: 2016
Paliwo: Diesel
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 202 000 km
Kolor: Szary
Poj. silnika: 2 000 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Moc silnika: 190 KM
Napęd: Na przednie koła
Kierownica: po lewej
Opis
Na sprzedaż Volkswagen Passat B8 Combi z 2016 roku.
Podstawowe dane:
- silnik 2.0 TDI (mocniejsza wersja 190-konna)
- automatyczna skrzynia biegów DSG (ta pancerna, 6-biegowa z tzw mokrymi sprzęgłami, DQ-250)
- przebieg 202300 km
- samochód sprowadziłem z Niemiec pod koniec 2019 roku. Jestem więc jego 2-gim właścicielem.
- auto garażowane przez cały okres gdy go użytkowałem
Wyposażenie, ważniejsze rzeczy:
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- adaptacyjny tempomat oraz alarm zbliżania
- w pełni elektryczne szyby przód + tył, oraz lusterka
- czujniki parkowania przód + tył
- podgrzewane przednie fotele i kierownica
- fotel kierowcy z masażem
- fabryczna nawigacja
- całkiem przyzwoite nagłośnienie, połączenie po Bluetooth
- wiele innych które standardowo mają Passaty
Samochód w środku bardzo zadbany. W ciągłym użytkowaniu. Nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Najważniejsze informacje dotyczące dotychczasowych napraw/serwisów:
- do tej pory 3-krotnie wymieniany olej w skrzyni biegów, przy przebiegu 60, 120 i 180 tys km. Skrzynia pracuje płynnie, żadnych niepokojących objawów.
- przy przebiegu 170 tys km wymieniony kompletny rozrząd i pompa wody (na oryginalnych częściach VW, faktury do wglądu)
- pod koniec zeszłego roku wymienione hamulce przód + tył (klocki + tarcze). Zrobiłem na nich ok 7 tys km
- oczywiście na bieżąco wymieniany olej + filtry (pilnowany interwał co 10 tys km)
2 kpl opon zimowe + letnie. Aktualnie założone letnie.
Wszystkie podzespoły samochodu sprawne. Zgadzam się by podjechać do wybranej stacji kontroli/warsztatu by sprawdzić pojazd.
Auto nie miało poważnej kolizji. Poniżej wymienione wszelkie przygody, jakie miałem:
- 2020 rok - potrącenie sarny. Otarła się o lewy kant zderzaka i drzwi kierowcy. Na zderzaku pęknięcie ok 10 cm, drzwi kierowcy odprysk lakieru. Nie było potrzeby wymiany, jedynie malowanie
- 2022 rok - punktowe wgniecenie na tylnej klapie. Nie wiem jak powstało. Wgniotka wyglądała jakby ktoś uderzył punktowo młotkiem/kamieniem w klapę. Pomalowana część klapy nad tabl rej.
- 2023 rok - przy wjeżdżaniu do garażu obcierka tylnych prawych drzwi oraz kawałka progu. Do garażu wjeżdżałem tysiące razy, do dziś nie wiem jak to się stało :D fragment progu pomalowany, drzwi wymienione na kompletnie nowe z serwisu. Nie chciałem by były "klepane".
Każdą szkodę mam na zdjęciach, do wglądu na życzenie. Przez cały czas użytkowania miałem wykupione AC. Wszystko naprawiane oficjalnie przez ubezpieczalnię na oryginalnych częściach.
Podstawowe dane:
- silnik 2.0 TDI (mocniejsza wersja 190-konna)
- automatyczna skrzynia biegów DSG (ta pancerna, 6-biegowa z tzw mokrymi sprzęgłami, DQ-250)
- przebieg 202300 km
- samochód sprowadziłem z Niemiec pod koniec 2019 roku. Jestem więc jego 2-gim właścicielem.
- auto garażowane przez cały okres gdy go użytkowałem
Wyposażenie, ważniejsze rzeczy:
- klimatyzacja automatyczna dwustrefowa
- adaptacyjny tempomat oraz alarm zbliżania
- w pełni elektryczne szyby przód + tył, oraz lusterka
- czujniki parkowania przód + tył
- podgrzewane przednie fotele i kierownica
- fotel kierowcy z masażem
- fabryczna nawigacja
- całkiem przyzwoite nagłośnienie, połączenie po Bluetooth
- wiele innych które standardowo mają Passaty
Samochód w środku bardzo zadbany. W ciągłym użytkowaniu. Nie wymaga żadnego wkładu finansowego. Najważniejsze informacje dotyczące dotychczasowych napraw/serwisów:
- do tej pory 3-krotnie wymieniany olej w skrzyni biegów, przy przebiegu 60, 120 i 180 tys km. Skrzynia pracuje płynnie, żadnych niepokojących objawów.
- przy przebiegu 170 tys km wymieniony kompletny rozrząd i pompa wody (na oryginalnych częściach VW, faktury do wglądu)
- pod koniec zeszłego roku wymienione hamulce przód + tył (klocki + tarcze). Zrobiłem na nich ok 7 tys km
- oczywiście na bieżąco wymieniany olej + filtry (pilnowany interwał co 10 tys km)
2 kpl opon zimowe + letnie. Aktualnie założone letnie.
Wszystkie podzespoły samochodu sprawne. Zgadzam się by podjechać do wybranej stacji kontroli/warsztatu by sprawdzić pojazd.
Auto nie miało poważnej kolizji. Poniżej wymienione wszelkie przygody, jakie miałem:
- 2020 rok - potrącenie sarny. Otarła się o lewy kant zderzaka i drzwi kierowcy. Na zderzaku pęknięcie ok 10 cm, drzwi kierowcy odprysk lakieru. Nie było potrzeby wymiany, jedynie malowanie
- 2022 rok - punktowe wgniecenie na tylnej klapie. Nie wiem jak powstało. Wgniotka wyglądała jakby ktoś uderzył punktowo młotkiem/kamieniem w klapę. Pomalowana część klapy nad tabl rej.
- 2023 rok - przy wjeżdżaniu do garażu obcierka tylnych prawych drzwi oraz kawałka progu. Do garażu wjeżdżałem tysiące razy, do dziś nie wiem jak to się stało :D fragment progu pomalowany, drzwi wymienione na kompletnie nowe z serwisu. Nie chciałem by były "klepane".
Każdą szkodę mam na zdjęciach, do wglądu na życzenie. Przez cały czas użytkowania miałem wykupione AC. Wszystko naprawiane oficjalnie przez ubezpieczalnię na oryginalnych częściach.
ID: 998083794
xxx xxx xxx
Dodane Dzisiaj o 15:37
Volkswagen Passat B8 2.0 TDI 190 KM (140 KW) DSG 2016r
56 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja