Asystent/ka Specjalisty ds. finansowo-administracyjnych
Venta-Technology Sp. z o.o.
Lokalizacja
Wysoka
Wymiar pracy
Niepełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Opis
Firma Venta-Technology Sp. z o.o. działa w branży budowlano-instalacyjnej. Zajmujemy się kompleksową realizacją inwestycji w zakresie instalacji sanitarnych i HVAC. W chwili obencej poszukujemy osoby, która wesprze nasz dział administracyjno-finansowy.
Podstawowe zadania na stanowisku:
wsparcie przy prowadzeniu biura firmy
wsparcie przy prowadzeniu spraw kadrowo-płacowych (listy obecności etc.)
wsparcie przy prowadzeniu akt osobowych
wprowadzanie, opisywanie i weryfikacja faktur, przygotowywanie raportów sprzedaży, kosztów, płatności wg standardów i na oprogramowaniu firmowym
kontrolowanie i umawianie badań lekarskich, szkoleń BHP oraz uprawnień specjalnych pracowników
udział w tworzeniu i aktualizowaniu plików, raportów i zestawień będących w obiegu firmowym
udział w rozliczeniach pracowników (delegacje)
obsługa korespondencji i połączeń telefonicznych
bieżące wsparcie w pracach związanych z ubezpieczeniami, flotą samochodową, usługodawcami zewnętrznymi etc.
prace organizacyjne związane z funkcjonowaniem biura firmy (zamówienia artykułów spożywczych, biurowych, kuriera, poczta itp.)
archiwizacja dokumentacji
dbanie o dobry wizerunek firmy
współpraca z innymi działami firmy oraz firmami zewnętrznymi (np. księgowość, kancelaria prawnicza)
obsługa gości firmy (zaproszenie do sali konferencyjnej, serwis kawowy)
stała współpraca z zarządem firmy i bezpośrednim przełożonym
zachowanie w tajemnicy informacji poufnych w Spółce oraz w stosunku do klientów
Oczekiwania od kandydata/kandydatki:
wykształcenie zawodowe/ wyższe / średnie o profilu administracyjno-finansowym - mile widziana osoba w trakcie nauki
biegłe poruszanie się w programie kalkulacyjnym Excel i pozostałych programach MS Office
doświadczenie – niewymagane, możliwość przeszkolenia i zdobycia nowych umiejętności
samoorganizacja, rzetelność, sumienność, umiejętność logicznego myślenia, umiejętność pracy w zespole
dbałość o dobry przepływ informacji
możliwość zdobycia praktyki zawodowej
Zapewniamy:
elastyczne godziny pracy, do uzgodnienia dni i godziny (biuro czynne pon – pt: 7.30-15.30)
praca stacjonarna w siedzibie firmy
brak nadgodzin
forma zatrudnienia do uzgodnienia (umowa o pracę, zlecnie, B2B etc)
mozliwość skorzystania z ubezpieczenia medycznego PZU i na życie
Prosimy o przesłanie CV wraz z numerem kontaktowym. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami celem umówienia rozmowy kwalifikacyjnej.
Lokalizacja
Wysoka,
Dolnośląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?