Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 09 kwietnia 2025

Asystent/ka Specjalisty ds. finansowo-administracyjnych

Venta-Technology Sp. z o.o.

Lokalizacja

Wysoka

Wymiar pracy

Niepełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Opis

Firma Venta-Technology Sp. z o.o. działa w branży budowlano-instalacyjnej. Zajmujemy się kompleksową realizacją inwestycji w zakresie instalacji sanitarnych i HVAC. W chwili obencej poszukujemy osoby, która wesprze nasz dział administracyjno-finansowy.

Podstawowe zadania na stanowisku:

  • wsparcie przy prowadzeniu biura firmy

  • wsparcie przy prowadzeniu spraw kadrowo-płacowych (listy obecności etc.)

  • wsparcie przy prowadzeniu akt osobowych

  • wprowadzanie, opisywanie i weryfikacja faktur, przygotowywanie raportów sprzedaży, kosztów, płatności wg standardów i na oprogramowaniu firmowym

  • kontrolowanie i umawianie badań lekarskich, szkoleń BHP oraz uprawnień specjalnych pracowników

  • udział w tworzeniu i aktualizowaniu plików, raportów i zestawień będących w obiegu firmowym

  • udział w rozliczeniach pracowników (delegacje)

  • obsługa korespondencji i połączeń telefonicznych

  • bieżące wsparcie w pracach związanych z ubezpieczeniami, flotą samochodową, usługodawcami zewnętrznymi etc.

  • prace organizacyjne związane z funkcjonowaniem biura firmy (zamówienia artykułów spożywczych, biurowych, kuriera, poczta itp.)

  • archiwizacja dokumentacji

  • dbanie o dobry wizerunek firmy

  • współpraca z innymi działami firmy oraz firmami zewnętrznymi (np. księgowość, kancelaria prawnicza)

  • obsługa gości firmy (zaproszenie do sali konferencyjnej, serwis kawowy)

  • stała współpraca z zarządem firmy i bezpośrednim przełożonym

  • zachowanie w tajemnicy informacji poufnych w Spółce oraz w stosunku do klientów

Oczekiwania od kandydata/kandydatki:

  • wykształcenie zawodowe/ wyższe / średnie o profilu administracyjno-finansowym - mile widziana osoba  w trakcie nauki

  • biegłe poruszanie się w programie kalkulacyjnym Excel i pozostałych programach MS Office

  • doświadczenie – niewymagane, możliwość przeszkolenia i zdobycia nowych umiejętności

  • samoorganizacja, rzetelność, sumienność, umiejętność logicznego myślenia, umiejętność pracy w zespole

  • dbałość o dobry przepływ informacji

  • możliwość zdobycia praktyki zawodowej

Zapewniamy:

  • elastyczne godziny pracy, do uzgodnienia dni i godziny (biuro czynne pon – pt: 7.30-15.30)

  • praca stacjonarna w siedzibie firmy

  • brak nadgodzin

  • forma zatrudnienia do uzgodnienia (umowa o pracę, zlecnie, B2B etc)

  • mozliwość skorzystania z ubezpieczenia medycznego PZU i na życie

    Prosimy o przesłanie CV wraz z numerem kontaktowym. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami celem umówienia rozmowy kwalifikacyjnej.

Aplikuj

Lokalizacja

Wysoka,

Dolnośląskie

Dolnośląskie, Wysoka
ID: 995291267

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon