Doradca Klienta w nowoczesnym Salonie Optycznym w Zawierciu
Zakład Optyczny Leonard Nawrot
Wynagrodzenie
4 700 - 5 900 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Zawiercie, Centrum
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Zakład Optyczny Leonard Nawrot oraz Centrum Wzroku - Dr Nawrot.
Działamy na rynku nieprzerwanie od blisko 50 lat, zaopatrując w okulary i soczewki kontaktowe kolejne pokolenia klientów. Stale się rozwijamy, szkolimy, wprowadzamy nowe produkty aby być na bieżąco na rynku optycznym. Nasze Centrum Wzroku – Dr Nawrot jest najnowocześniejszym miejscem dbania o wzrok w Zawierciu i okolicy, składającym się z gabinetów badania wzroku oraz przestronnego salonu z modnymi markami okularowymi. Jesteśmy Autoryzowanym Salonem Optycznym Krajowej Rzemieślniczej Izby Optycznej.
Poszukujemy pracownika na stanowisko Doradca Klienta.
ZADANIA:
• obsługa klienta salonu optycznego w oparciu o standardy jakości obsługi (doradztwo w wyborze oprawy okularowej, soczewek okularowych, soczewek kontaktowych i płynów do nich, kropli do oczu, doginanie i wymiarowanie opraw okularowych),
• prowadzenie zamówień i nadzór nad nimi, postępowania reklamacyjne,
• umawianie wizyt pacjentów gabinetów badania wzroku,
• współpraca między salonem optycznym, gabinetem optometrycznym/okulistycznym a warsztatem optycznym,
• dbałość o wizerunek firmy.
WYMAGANIA:
-- Konieczne --
• życzliwość i wysoka kultura osobista,
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów, prowadzeniu rozmowy z klientem,
• otwartość i miłe usposobienie, uśmiech,
• pracowitość, uczciwość, sumienność i lojalność,
• poczucie estetyki, znajomość trendów modowych,
• wiek 25 – 45 lat,
• praca od poniedziałku do piątku od 10:00 do 18:00 (w pierwszych miesiącach pracy od 9:00 do 17:00) oraz w niektóre soboty (9:00 – 13:00),
• chęć do ciągłego podnoszenia swojej wiedzy i umiejętności,
• dbałość o swój wizerunek,
• obsługa komputera: Microsoft Word, programy pocztowe, przeglądarka internetowa,
• znajomość komunikatywna języka angielskiego.
-- Mile widziane, ale niekonieczne --
• co najmniej 2-letnie doświadczenie w obsłudze klienta salonu optycznego,
• znajomość konstrukcji soczewek okularowych, uszlachetnień, zapisów i przeliczania mocy soczewek okularowych (szczególnie marki HOYA),
• umiejętność doboru oprawy okularowej pod klienta i jego wadę wzroku,
• umiejętność wyboru właściwej soczewki okularowej w oparciu o potrzeby klienta, oprawę i zapisane moce optyczne,
• umiejętność podstawowego serwisu okularów (doginanie, wymiana śrubki, zausznika, itp.),
• umiejętność działań wizerunkowych w social-mediach (pisanie postów, itp.),
• wyższe wykształcenie, szczególnie na kierunku Optometria (istnieje możliwość pracy w świetnie wyposażonym gabinecie na miejscu).
OFERTA:
• praca w zgranym zespole, w partnerskiej i miłej atmosferze, w ciągle rozwijającej się firmie z blisko 50 - letnimi tradycjami,
• rozwój zawodowy dzięki udziałowi w szkoleniach branżowych. Osoba bez doświadczenia będzie przygotowana przed doświadczony personel firmy oraz przedstawicieli firm optycznych,
• umowa o pracę z systemem premiowym (po 1-miesięcznym okresie próbnym),
• polisa ubezpieczeniowa na życie i zdrowie.
CV i list motywacyjny proszę przesyłać poprzez "Aplikuj".
Prosimy kandydatów, którzy nie spełniają ww. wymagań koniecznych aby nie przesyłali swoich aplikacji, gdyż nie będą one rozpatrywane.
Lokalizacja
Zawiercie, Centrum
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?