Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane Dzisiaj o 06:44

Kierownik marketingu

Lokalizacja

Zielona Góra

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Opis

Denley.pl to międzynarodowa firma z wieloletnią tradycją, która stale rozwija i udoskonala usługi w obszarze e-commerce. Gdy w 2010 roku powstał e-sklep w Polsce i udało nam się odnieść sukces, postanowiliśmy rozwijać się dalej. Dzięki temu w 2015 roku otworzyliśmy pierwszy zagraniczny sklep internetowy w Czechach. Kolejnym sukces było otwarcie sklepu w Słowacji w 2017 r. Dziś jesteśmy obecni w 14 krajach europejskich, Nasza główna siedziba jak i sklep stacjonarny znajdują się w Zielonej Górze.

Od 2010 roku zdobyliśmy wiele nagród jak i wyróżnień, a do najważniejszych z nich należą: „Gazele biznesu”, „ E- gazele biznesu”, certyfikat „ Trusted Shops” oraz nagroda „ E-commerce Polska”. Szczycimy się faktem, że obie nasze marki: Denley oraz Bolf posiadają w 100% polski kapitał. Pomimo że działamy w wielu krajach, wciąż jesteśmy polską firmą i wspieramy naszą rodzimą gospodarkę.

Obecnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:

 

KIEROWNIK MARKETINGU

 

Do zadań na tym stanowisku będzie należało:

  • Definiowanie oraz wdrażanie działań marketingowych;

  • Zarządzanie wszystkimi kampaniami e-commerce: google ads, social paid, seo, a także: TV, prasa, radio, outdoor, product placement;

  • Doskonała znajomość narzędzi: Analitycs, Merchant Center, Tag Manager, Search Console;

  • Kreowanie i realizacja strategii social media;

  • Wyszukiwanie partnerów, negocjacje cenowe, bieżący monitoring i analiza efektywności prowadzonych kampanii, rekomendacje zmian;

  • Poszukiwanie nowych kanałów i narzędzi;

  • Opracowanie i kontrola realizacji budżetu marketingowego;

  • Zarządzenie i motywowanie zespołu;

  • Analizowanie ruchu oraz zachowań użytkowników serwisu;

  • Analiza konkurencji, danych rynkowych i trendów rozwoju rynku;

  • Współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi, interaktywnymi podwykonawcami;

  • Organizacja eventów marketingowych, wydarzeń promocyjnych.

Nasze oczekiwania od kandydata:

  • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika lub dyrektora marketingu udokumentowane sukcesami;

  • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku w dziale marketingu szczególnie w obszarze tworzenia i wdrażania strategii marketingowej oraz zarządzania zespołem;

  • Kreatywność w działaniach i umiejętność budowania siły marki;

  • Sukcesy w zwiększaniu udziału sprzedaży i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań i strategii marketingowych;

  • Umiejętność analizy wskaźników sprzedażowych i marketingowych oraz wyciągania wniosków wspierających rozwój biznesu;

  • Wysoka orientacja na cel i zdolność adaptacji w dynamicznie zmieniającym się środowisku;

  • Wykształcenie wyższe w dziedzinie zarządzania, marketingu lub pokrewnych kierunków;

  • Zdolności analityczne, strategiczne myślenie i umiejętność podejmowania decyzji w dynamicznym środowisku;

  • Zdolność do pracy pod presją i zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie;

  • Inicjatywa i zaangażowanie w podejmowane działania.

    Korzyści:

     

    Zastanawiasz się dlaczego warto podjąć pracę w naszej firmie ? Przedstawimy Ci szereg korzyści płynących z pracy w Denley.pl.

     

    Jesteśmy firmą z 10 -letnim doświadczeniem, działamy w 14 krajach europejskich, wysyłamy rocznie tysiące zamówień i mamy miliony zadowolonych klientów, których wciąż przybywa. Wiemy, że firma to przede wszystkim ludzie.

     

    Dlaczego warto?

     

    1) Pakiet sportowy

    W zdrowym...i szczęśliwym ciele zdrowy duch! Dla naszych pracowników oferujemy pakiet sportowy, który pozwoli na systematyczne uprawianie wybranego rodzaju sportu, a tym samym prowadzenie świadomego i zdrowego stylu życia. Niezmiernie ważne jest dla nas dobre samopoczucie naszego zespołu!

    2) Elastyczne godziny pracy i wolne weekendy

    W naszej firmie jesteśmy elastyczni pod względem godzin pracy, jeśli Twoje stanowisko na to pozwala i przełożony wyraża zgodę nie ma dla nas problemu aby zmienić Twoje godziny pracy. Ważnym aspektem funkcjonowania naszej firmy jest idea work-life balance, która polega na pracy 8 godzin dziennie i nie pracować na weekendy, aby każdy z naszych pracowników miał czas dla swojej rodziny i przyjaciół.

     

    3) Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

    Stawiamy na zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, dzięki posiadaniu takiej umowy nie musisz martwić się o bezpieczeństwo swojego zatrudnienia oraz przyszłej emerytury, wszystko odbywa się zgodnie z obowiązującym prawem, a zasady są przejrzyste i klarowne.

     

    4) Międzynarodowe środowisko pracy

    Międzynarodowa firma oznacza międzynarodowe środowisko, zatrudniamy nie tylko osoby pochodzenia polskiego, ale także obcokrajowców. Są oni w stanie pracować zdalnie ze swoich krajów i miejsc zamieszkania. Są to głównie osoby pracujące na stanowiskach opiekunów rynków, specjaliści ds. obsługi klienta oraz tłumacze.

     

    5) Nowoczesny system motywacyjny

    Doceniamy każdego pracownika i jego pracę. Dlatego też, za dobre wyniki przyznajemy premie uznaniowe. Dodatkowo dajemy naszym pracownikom możliwość nieustannego rozwijania się zapewniając szkolenia branżowe, warsztaty, kursy oraz konferencje tematyczne.

     

    6) Dwie przerwy w ciągu dnia

    Wszyscy pracownicy naszej firmy, niezależnie od zajmowanego stanowiska, mogą liczyć na dwie przerwy na posiłek w ciągu 8-godzinnego dnia pracy. Daje to możliwość nawiązania otwartej i szczerej komunikacji.

     

    7) Grupowe ubezpieczenie na życie

    Ubezpieczenie jest niezmiernie ważne, ale każdy kto próbował kiedykolwiek ubezpieczyć się indywidualnie doskonale wie, jak bardzo jest kosztowne. Dlatego wychodzimy naszym pracownikom naprzeciw proponując im korzystne oferty ubezpieczeń grupowych dla nich i ich życiowych partnerów.

     

    8) Zniżki dla pracowników

    Wielu z naszych pracowników lubi naszą odzież, dlatego dajemy im możliwość skorzystania ze zniżek pracowniczych 20% na zakupy w naszym sklepie.

     

    9) Praca 3 minuty drogi od centrum miasta

    Duży plusem pracy w naszej firmie jest odległość siedziby od centrum miasta. Są to zaledwie 3 minuty drogi. Jest to bardzo dogodna lokalizacja dla osób mieszkających w Zielonej Górze jak i na obrzeżach miasta. Do pracy można w szybkim tempie dojechać samochodem, rowerem, autobusem czy hulajnogą. Dla osób przyjeżdżających samochodem zapewniamy duży, strzeżony parking, na którym dla każdego znajdzie się miejsce.

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez BOLF Sp. z o. o. z siedzibą w Zielonej Górze zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji. Informujemy, że Administratorem danych jest BOLF Sp. z o. o. z siedzibą w Zielonej Górze przy ul. Kożuchowskiej 32. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

Aplikuj

Lokalizacja

Zielona Góra,

Lubuskie

Lubuskie, Zielona Góra
ID: 974457565

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon