

Kierujący Placówką Detaliczną - Świnoujście
Bank Millennium Dowiedz się więcej
Lokalizacja
Świnoujście
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
Obowiązki:
Organizowanie pracy w oddziale zgodnie z założonymi celami biznesowymi
Motywowanie i wspieranie zespołu w realizacji celów sprzedażowych
Rozwijanie kompetencji podległych pracowników
Nadzór nad funkcjonowaniem placówki – zapewnianie zgodności działania z obowiązującymi procedurami
Analiza potrzeb Klienta i proponowanie właściwej oferty produktowej
Aktywne pozyskiwanie Klientów oraz budowanie długotrwałych relacji
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi
Wymagania:
Min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży produktów inwestycyjnych i instrumentów finansowych
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
Ambicja i nastawienie na realizację celów biznesowych
Gotowość do kierowania pracą zespołu
Wykształcenie wyższe
Umiejętność aktywnego słuchania i odpowiadania na potrzeby innych
Umiejętności zarządcze – planowanie i monitorowanie pracy oraz motywowanie zespołu
Oferujemy:
Możliwość budowania i rozwijania zespołów sprzedażowych
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Wszechstronne szkolenia przygotowujące do pracy z zespołem, Klientem i produktami bankowymi
Dostęp do platformy kafeteryjnej z tysiącem zniżek i benefitów – w ramach platformy możesz skorzystać m.in. z karty sportowej, biletów do kina, bonów zakupowych i voucherów
Atmosferę opartą na zaufaniu i współpracy
Prywatną opiekę medyczną oraz preferencyjne warunki ubezpieczenia grupowego
Inicjatywy dobroczynne
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Świnoujście,
Zachodniopomorskie