Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 24 kwietnia 2025

Praca w Jaworznie - Sprzątanie biur

FSW sp. z o.o.

Wynagrodzenie

800 - 850 zł / mies. brutto

Lokalizacja

Jaworzno

Wymiar pracy

Niepełny etat

Typ umowy

Inny, Umowa o pracę, Praktyka / staż, Samozatrudnienie, Umowa zlecenie

Opis

Praca, Praca dla emerytki, Praca dla studentki, Praca dla osoby z grupą inwalidzką.

Firma Usługowa FSW sp. z o.o.

Na rzecz naszego partnera biznesowego poszukujemy kandydatek na stanowisko osoby sprzątającej.

Praca stała - umowa zlecenia lub umowę o pracę (można negocjować inne formy umowy).

Praca codzienie od poniedziałku do piątku.

Godziny pracy elastyczne w przedziale 7:30-15:30 - w godzinach pracy instytucji

Wymiar etatu: około 1/4 etatu,

Poszukujemy tylko rzetelnych osób do sprzątania powierzchni biurowych.

Lokalizacja: Jaworzno - okolica ul. Inwalidów wojennych.

Godziny pracy: codziennie od poniedziałku do piątku, 2-3 godziny pomiędzy 7:30-15:30 (poniedziałek-piątek)

Forma zatrudnienia: Umowa zlecenia lub Umowa o pracę (można negocjować inne formy umów np. umowa zlecenia)

Wynagrodzenie: około 1 050 zł brutto. Od 2025-07-01 okołó 1 150 zł brutto

na rękę około 800–830 zł (netto) w zależności od właściwych dla kandydatki składek zus, kosztów uzyskania przychodu itp.

Dla pracownic wykazujących szczegłolną dbałość funkcjonuje system motywacyjny.

Oferujemy:

-Stałe godziny pracy,

-Stabilne zatrudnienie,

-Praca w przyjaznym zespole,

-Zapewniamy wszystkie narzędzia i wysokiej jakości środki czystości,

-W przypadku bardzo wysokiej jakości pracy, braku nieobecności -premie.

Oczekujemy:

-Sumienności i dokładności,

-Punktualności,

-Chęci do pracy,

-Mile widziane doświadczenie w sprzątaniu (nie jest wymagane),

Posiadanie samochodu jest dodatkowym atutem (nie wymagane).

Szukamy osób z Jaworzna i okolic ze względu na póżne godziny powrotu z pracy.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie cv lub komunikatu przez olx.

Kontakt telefoniczny: Telefon: +48 88*******92, od poniedziałku do piątku, w godzinach pracy biura 8:00 -16:00.

W przypadku gdy połączenie nie zostanie odebrane oddzwonimy w ciągu 24 godzin roboczych.

Zapraszamy

==

Zakres czynności pracowniczki:

ZAKRES CZYNNOŚCI, ODPOWIEDZIALNOŚCI I KOMPETENCJI

Pracownik firmy sprzątającej świadczącej usługi w obiektach Instytucji

I. DANE PODSTAWOWE

Stanowisko: Pracownik sprzątający Bezpośredni przełożony: Koordynator

II. ZAKRES CZYNNOŚCI

1. Prace wewnątrz budynku wykonywane co drugi dzień:

  • Zamiatanie, mycie i dezynfekcja powierzchni podłogowych w pomieszczeniach urzędniczych, prokuratorskich, aneksach kuchennych oraz sanitariatach

  • Zamiatanie i mycie podłóg w biurze podawczym, gabinetach, sekretariacie głównym oraz komunikacji

  • Wycieranie na sucho i mokro kurzu oraz usuwanie plam z mebli biurowych

  • Bieżące odplamianie tapicerki meblowej (zgodnie z potrzebami)

  • Mycie, czyszczenie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalki, muszle i deski sedesowe, pisuary, armatura i inne akcesoria)

  • Czyszczenie glazury łazienkowej przy pisuarach oraz luster

  • Opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci, wymiana worków

  • Wynoszenie nieczystości do wyznaczonych miejsc

  • Dezynfekcja powierzchni szczególnie narażonych na kontakt z wieloma osobami (klamki, przyciski, poręcze, blaty biur podawczych)

2. Prace wykonywane raz w tygodniu:

  • Mycie poręczy i balustrad schodów

  • Wycieranie z kurzu urządzeń biurowych (drukarek, kserokopiarek, niszczarek, faksów, aparatów telefonicznych)

3. Prace wykonywane raz w miesiącu:

  • Wycieranie na sucho obrazów i bibelotów

  • Mycie listew przy podłodze

  • Mycie lamperii, glazury niewchodzącej w zakres sprzątania codziennego

  • Mycie drzwi, framug i listew osłonowych, powierzchni gniazd (włączniki światła, gniazda elektryczne, komputerowe i telefoniczne)

  • Wycieranie górnych powierzchni szaf biurowych

  • Wycieranie parapetów wewnętrznych i dolnych framug okien

  • Usuwanie pajęczyn z wszystkich powierzchni

  • Wycieranie i czyszczenie powierzchni szklanych (przeszklonych elementów szaf, witryn, drzwi wewnętrznych)

  • Czyszczenie tabliczek informacji wizualnej

  • Mycie drzwi wejściowych

4. Prace wykonywane raz na kwartał:

  • Sprzątanie archiwum, serwerowni, magazynku (pod nadzorem upoważnionego pracownika)

  • Usuwanie kurzu z kratek wentylacyjnych

  • Czyszczenie powierzchni kaloryferów, grzejników, rur i ich zabudowy

  • Wycieranie gaśnic

5. Prace wykonywane dwa razy w roku:

  • Dwustronne mycie okien wraz z myciem parapetów (marzec/kwiecień i wrzesień/październik)

  • Mycie daszków szklanych nad wejściem (gdzie występują)

  • Mycie lamp oświetleniowych

6. Prace wykonywane raz w roku:

  • Czyszczenie mebli tapicerowanych

  • Czyszczenie godeł gobelinowych

  • Pranie dywanów i firan (gdzie występują)

7. Prace na terenie zewnętrznym:

  • Codzienne sprzątanie schodów zewnętrznych, chodników i parkingów

  • Usuwanie śmieci i liści do właściwych pojemników

  • W zimie - odśnieżanie, usuwanie sopli lodu, stosowanie środków odmrażających (z wyłączeniem soli drogowej)

  • W sezonie letnim (od kwietnia do września) - usuwanie chwastów, mchu i dzikiej roślinności

III. ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI

1. Odpowiedzialność materialna:

  • Za powierzony sprzęt, narzędzia i materiały eksploatacyjne

  • Za klucze do sprzątanych pomieszczeń

  • Za środki czystości i środki higieny

  • Za stan powierzonego mienia w sprzątanych pomieszczeniach

2. Odpowiedzialność porządkowa:

  • Za jakość wykonywanych prac sprzątających

  • Za racjonalne gospodarowanie środkami czystości

  • Za utrzymanie w czystości sprzątanych pomieszczeń zgodnie z harmonogramem

  • Za przestrzeganie zasad BHP, ppoż. oraz regulaminów obowiązujących w obiektach Prokuratury

3. Odpowiedzialność organizacyjna:

  • Za terminowe wykonywanie przydzielonych zadań

  • Za zgłaszanie kierownikowi o wszelkich usterkach, nieprawidłowościach zauważonych podczas wykonywania pracy

  • Za utrzymanie w należytym stanie powierzonego sprzętu

4. Odpowiedzialność szczególna:

  • Za zachowanie poufności informacji, do których może mieć dostęp podczas pracy w obiektach Prokuratury

  • Za przestrzeganie zasad bezpieczeństwa dotyczących obiektów specjalnych (archiwa, serwerownie)

  • Za niezakłócanie pracy pracowników Prokuratury

V. WARUNKI PRACY

1. Czas pracy:

  • Zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym

  • W dni robocze w godzinach pracy instytucji (poniedziałek 7:30-17:00, wtorek-piątek 7:30-15:30)

  • W wyjątkowych przypadkach (np. zagrożenie bezpieczeństwa w zimie) również w weekendy

2. Warunki zatrudnienia:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenia lub umowy o pracę

  • Wynagrodzenie nie niższe niż minimalne wynagrodzenie za pracę

  • Zapewnienie środków ochrony indywidualnej

  • Zapewnienie odpowiednich narzędzi pracy

3. Warunki organizacyjne:

  • Obowiązek noszenia identyfikatora

  • Obowiązek wpisywania się na listę osób wchodzących do obiektu

• • Zachowanie przepisów obowiązujących w obiektach Instytucji

Aplikuj

Lokalizacja

Jaworzno,

Śląskie

Dokładna lokalizacja
Śląskie, Jaworzno
ID: 998184143

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon