Pracownik sekretariatu w Kancelarii Notarialnej
Lokalizacja
Sosnowiec
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa zlecenie
Opis
Kancelaria Notarialna z siedzibą w Sosnowcu poszukuje osoby na stanowisko pracownik sekretariatu.
Zakresu obowiązków:
obsługa sekretariatu,
prowadzenie Repertorium,
sporządzanie projektów aktów notarialnych,
bezpośredni kontakt z klientem,
obsługa korespondencji,
aktualizacja danych w programach notarialnych.
Wymagania:
doświadczenie w pracy w Kancelarii Notarialnej mile widziane,
dokładność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków, zaangażowanie,
wysoka kultura osobista,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych.
Wynagrodzenie adekwatne do uzyskiwanych wyników pracy oraz do umiejętności.
Proszę o przesyłanie aplikacji w postaci CV ze zdjęciem oraz zamieszczenie w CV klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE.
Lokalizacja
Sosnowiec,
Śląskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?