Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Dodane 01 kwietnia 2025

Pracownik sekretariatu w Kancelarii Notarialnej

Lokalizacja

Sosnowiec

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa zlecenie

Opis

Kancelaria Notarialna z siedzibą w Sosnowcu poszukuje osoby na stanowisko pracownik sekretariatu.

Zakresu obowiązków:

  • obsługa sekretariatu,

  • prowadzenie Repertorium,

  • sporządzanie projektów aktów notarialnych,

  • bezpośredni kontakt z klientem,

  • obsługa korespondencji,

  • aktualizacja danych w programach notarialnych.

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy w Kancelarii Notarialnej mile widziane,

  • dokładność przy wykonywaniu powierzonych obowiązków, zaangażowanie,

  • wysoka kultura osobista,

  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz programów biurowych.

    Wynagrodzenie adekwatne do uzyskiwanych wyników pracy oraz do umiejętności.

    Proszę o przesyłanie aplikacji w postaci CV ze zdjęciem oraz zamieszczenie w CV klauzuli o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE.

Aplikuj

Lokalizacja

Sosnowiec,

Śląskie

Śląskie, Sosnowiec
ID: 971322998

Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?

Darmowa aplikacja na Twój telefon