- Strona główna
- Praca
- IT / telekomunikacja
- Wsparcie techniczne
- Wsparcie techniczne - Mazowieckie
- Wsparcie techniczne - Płock
![IT Solution Factor Sp. z o.o.](https://img-resizer.prd.01.eu-west-1.eu.olx.org/img-eu-olxpl-production/1131024434_1_1366x210_rev001.jpg)
Lokalizacja
Płock
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie
🇺🇦 Автоматичний переклад українською
Opis
Aktualnie poszukujemy nowego członka do naszego zespołu Service Desk! Jeśli jesteś pasjonatem technologii, masz umiejętność radzenia sobie z różnymi wyzwaniami oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne, to może być świetna okazja dla Ciebie.
Zależy nam na osobie, która chętnie podejmuje się rozwiązywania problemów, ma cierpliwość do pracy z klientami oraz potrafi działać efektywnie w dynamicznym środowisku. Nasz zespół całodobowo, 24/7/365 realizuje usługi zdalnego wsparcia informatycznego klientów korporacyjnych.
Twój zakres obowiązków
Przyjmowanie zgłoszeń: telefon, e-mail, czat online, system ticketowy
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów: porady, instrukcje krok po kroku
Wsparcie techniczne w przypadku bardziej złożonych problemów zdalna pomoc w konfiguracji oprogramowania, naprawie sprzętu itp.
Komunikacja z klientem o postępach w rozwiązywaniu problemu, udzielanie odpowiedzi na pytania
Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń: śledzenie czasu reakcji i czasu rozwiązania problemu oraz tworzenie raportów
Dokumentacja wiedzy: tworzenie i aktualizowanie bazy wiedzy oraz dokumentacji dotyczącej często występujących problemów i ich rozwiązań
Doskonalenie procesów i procedur wewnętrznych
Nasze wymagania
Znajomość technologii: minimum podstawowa wiedza z zakresu technologii informatycznych, systemów operacyjnych, oprogramowania biurowego, sieci komputerowych i innych podstawowych narzędzi IT
Umiejętność analizowania i rozwiązywania prostych problemów technicznych i umiejętność szybkiego uczenia się
Gotowość do pracy w trybie zmianowym i weekendowym, w trybie dyżurów
Mile widziane
Ukończona lub w trakcie nauki szkoła związana z informatyką, technologią informacyjną lub pokrewnymi dziedzinami
Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
Zrozumienie i zaangażowanie w zapewnianie doskonałej obsługi klienta
Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
To oferujemy
Karta Multisport i opieka medyczna Medicover
Program emerytalny PPK
Lekcje angielskiego, karty podarunkowe
Spotkania integracyjne i inicjatywy dobroczynne
Brak dress code’u
Program rekomendacji pracowników
Świętowanie urodzin i dodatkowy urlop
Proces rekrutacji
1. Porozmawiaj z HR (online)
2. Poznaj Managera (onsite)
Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy
Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.
Lokalizacja
Płock,
Mazowieckie