Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. IT / telekomunikacja
  4. Wsparcie techniczne
  5. Wsparcie techniczne - Mazowieckie
  6. Wsparcie techniczne - Płock
IT Solution Factor Sp. z o.o.
Dodane 27 czerwca 2024

Service Desk Specialist

Lokalizacja

Płock

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Samozatrudnienie

Odpowiednie doświadczenie zawodoweDyspozycyjność: Praca zmianowaMiejsce pracy: W siedzibie firmyRekrutacja online

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Aktualnie poszukujemy nowego członka do naszego zespołu Service Desk! Jeśli jesteś pasjonatem technologii, masz umiejętność radzenia sobie z różnymi wyzwaniami oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne, to może być świetna okazja dla Ciebie.

Zależy nam na osobie, która chętnie podejmuje się rozwiązywania problemów, ma cierpliwość do pracy z klientami oraz potrafi działać efektywnie w dynamicznym środowisku. Nasz zespół całodobowo, 24/7/365 realizuje usługi zdalnego wsparcia informatycznego klientów korporacyjnych.

 

Twój zakres obowiązków

  • Przyjmowanie zgłoszeń: telefon, e-mail, czat online, system ticketowy

  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów: porady,  instrukcje krok po kroku

  • Wsparcie techniczne w przypadku bardziej złożonych problemów zdalna pomoc w konfiguracji oprogramowania, naprawie sprzętu itp.

  • Komunikacja z klientem o postępach w rozwiązywaniu problemu, udzielanie odpowiedzi na pytania

  • Rejestrowanie i monitorowanie zgłoszeń: śledzenie czasu reakcji i czasu rozwiązania problemu oraz tworzenie raportów

  • Dokumentacja wiedzy: tworzenie i aktualizowanie bazy wiedzy oraz dokumentacji dotyczącej często występujących problemów i ich rozwiązań

  • Doskonalenie procesów i procedur wewnętrznych

Nasze wymagania

  • Znajomość technologii: minimum podstawowa wiedza z zakresu technologii informatycznych, systemów operacyjnych, oprogramowania biurowego, sieci komputerowych i innych podstawowych narzędzi IT

  • Umiejętność analizowania i rozwiązywania prostych problemów technicznych i umiejętność szybkiego uczenia się 

  • Gotowość do pracy w trybie zmianowym i weekendowym, w trybie dyżurów

Mile widziane

  • Ukończona lub w trakcie nauki szkoła związana z informatyką, technologią informacyjną lub pokrewnymi dziedzinami

  • Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne

  • Zrozumienie i zaangażowanie w zapewnianie doskonałej obsługi klienta 

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie

To oferujemy

  • Karta Multisport i opieka medyczna Medicover

  • Program emerytalny PPK

  • Lekcje angielskiego, karty podarunkowe

  • Spotkania integracyjne i inicjatywy dobroczynne

  • Brak dress code’u

  • Program rekomendacji pracowników

  • Świętowanie urodzin i dodatkowy urlop 

Proces rekrutacji

1. Porozmawiaj z HR (online)

2. Poznaj Managera (onsite)

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Płock,

Mazowieckie

Mazowieckie, Płock
ID: 822127863

Darmowa aplikacja na Twój telefon