

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
BROMARKT Dowiedz się więcej
Wynagrodzenie
6 000 - 8 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Kępno
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę
Opis
BROMARKT, nowoczesny sklep internetowy z meblami, poszukuje Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim! Jeśli jesteś osobą, która lubi kontakt z ludźmi, chcesz pracować w fajnej atmosferze i rozwijać się w branży e-commerce, to może być oferta dla Ciebie!
Miejsce pracy: 98-400 Wieruszów
Co będziesz robić?
Dbać o świetną obsługę klienta, odpowiadając na zapytania przez platformy i e-mail (klienci platform Amazon, Kaufland, Home 24, XXX Lutz)
Doradzać w kwestiach zamówień, dostaw i zwrotów.
Współpracować z zespołem, by cały czas ulepszać doświadczenia zakupowe naszych klientów.
Współpracować z działem reklamacji
Czego od Ciebie oczekujemy?
Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego (zarówno w mowie, jak i piśmie).
Świetnych umiejętności komunikacyjnych.
Zainteresowania branżą meblarską i nowoczesnym designem.
Biegłości w obsłudze komputera i chęci do pracy w nowoczesnym środowisku.
Entuzjazmu i chęci do działania w dynamicznym zespole.
Co oferujemy?
Rozwój w bardzo szybko rosnącej firmie e-commerce.
Przyjazne środowisko pracy i wsparcie w rozwoju kariery.
Pracę w zgranym ambitnym zespole, który stawia na sukces i dobrą atmosferę.
Dostęp do najnowszych narzędzi, również tych z dziedziny AI
Jeśli brzmi to jak coś dla Ciebie, wyślij nam swoje CV i list motywacyjny na p.kosicki[at]bromarkt.pl. Czekamy na Twoją aplikację!
Lokalizacja
Kępno,
Wielkopolskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?