Specjalista ds. obsługi klienta | Zaopatrzenie biur
Office - Land
Wynagrodzenie
5 100 - 10 000 zł / mies. brutto
Lokalizacja
Szczecin, Centrum
Wymiar pracy
Pełny etat
Typ umowy
Umowa o pracę, Samozatrudnienie
Opis
Firma z 15-letnim doświadczeniem w kompleksowym zaopatrzeniu biur oraz instytucji państwowych w artykuły biurowe, chemiczne i higieniczne poszukuje do swojego zespołu Handlowca. Szukamy osoby samodzielnej, komunikatywnej i nastawionej na rozwój.
Do obowiązków głównie należeć będzie:
aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
przygotowywanie i prezentacja ofert handlowych, prowadzenie negocjacji,
obsługa i rozwój własnej bazy klientów,
realizacja zamówień i kontrola ich kompletności,
budowanie długofalowych relacji z klientami,
dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Wymagania:
prawo jazdy kat. B (warunek konieczny),
doświadczenie w sprzedaży – mile widziane w branży FMCG,
samodzielność, dobra organizacja pracy, systematyczność,
wysoka kultura osobista i komunikatywność,
umiejętność pracy w zespole.
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (pełen etat),
wynagrodzenie podstawowe 5100–6000 zł brutto + premia 10% od wyników sprzedaży,
terminowe wypłaty,
szkolenie wdrożeniowe oraz wsparcie zespołu,
niezbędne narzędzia pracy (np. samochód, telefon, laptop),
pracę w młodym, przyjaznym zespole,
codzienna praca w centrum Szczecina i/lub w terenie (woj. zachodniopomorskie).
CV prosimy składać za pośrednictwem portalu.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Lokalizacja
Szczecin, Centrum
Zachodniopomorskie
Masz pytanie do pracodawcy odnośnie tej oferty?