Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Praca
  3. IT / telekomunikacja
  4. Wsparcie techniczne
  5. Wsparcie techniczne - Małopolskie
  6. Wsparcie techniczne - Kraków
  7. Wsparcie techniczne - Bronowice
Dział Rekrutacji
Dodane 26 kwietnia 2024

Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników IT (Help Desk)

Lokalizacja

Kraków, Bronowice

Wymiar pracy

Pełny etat

Typ umowy

Umowa o pracę

Doświadczenie nie jest wymaganeMiejsce pracy: W siedzibie firmy

🇺🇦 Автоматичний переклад українською

Opis

Sieć Dealerska marki Mercedes-Benz - Sobiesław Zasada Automotive - posiada wieloletnie doświadczenie w branży motoryzacyjnej, wysoko wykwalifikowaną kadrę oraz rozbudowaną sieć oddziałów. Firma zajmuje się sprzedażą i serwisem samochodów osobowych, dostawczych i ciężarowych. Stale rozwija się, dbając o najwyższą jakość obsługi Klienta. Salony i serwisy spełniają najwyższe standardy marki Mercedes-Benz.

Więcej ofert pracy znajdziesz na www.zasadaauto.pl/kariera/.

Jeśli jesteś osobą pełną pasji, zaangażowania oraz wytrwale dążysz do wyznaczonych celów złóż aplikację.

Chętnie poznamy Cię osobiście!

Miejsce pracy: Kraków (Armii Krajowej 19, Zawiła 3)

Zadania:

  • Wsparcie techniczne użytkowników (bieżąca obsługa incydentów i wniosków na Funkcji ServiceDesk w ramach I linii wsparcia).

  • Przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń w systemie zgłoszeniowym.

  • Obsługa zgłoszeń, monitorowanie statusu ich realizacji oraz rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez użytkowników.

  • Zdalne rozwiązywanie zgłoszeń, lub przekazywanie do realizacji przez inne grupy wsparcia zgodnie z zakresem kompetencji.

  • Udzielanie odpowiedzi na zapytania użytkowników oraz informowanie o statusie zgłoszeń.

  • Administrowanie wybranymi systemami i aplikacjami

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średniego, mile widziane kierunkowe (np. Informatyka, Programowanie).

  • Wiedza z zakresu budowy komputerów osobistych.

  • Umiejętność nawiązywania kontaktów oraz  pracy w zespole.

  • Mile widziana znajomość procesów ITIL.

  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.

  • Znajomość klienckich systemów Microsoft.

  • Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów z zakresu IT

  • Mile widziana wiedza z zakresu sieci i urządzeń sieciowych

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę

  • System szkoleń, programy rozwojowe, dostęp do platformy e-learningowej (j. angielski i j. niemiecki)

  • Program Rekomendacji Pracowników

  • Spotkania okolicznościowe oraz integracyjne

  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie

  • Karta MultiSport

  • Niezbędne oraz dodatkowe narzędzia pracy

  • Atrakcyjny system wynagrodzeń

Zainteresowanych zapraszamy do przesyłania CV poprzez APLIKUJ.

Zastrzegamy sobie prawo kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Aplikowanie na stronie ogłoszeniodawcy

Ogłoszeniodawca udostępnia aplikowanie na swojej stronie internetowej. Po kliknięciu przycisku Aplikuj zostaniesz tam przeniesiony.

Aplikuj teraz

Lokalizacja

Kraków, Bronowice

Małopolskie

Małopolskie, Kraków, Bronowice
ID: 911277482

Darmowa aplikacja na Twój telefon